- prokee -

Fahren. Tanken. Fahren.


Összesen 534 db. poszt, 27 oldal.
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Ez is megvolt. Sok hobbiautós találkozón jártam már, de Suzukin még nem :)

A találkozóról nem nagyon akarok véleményt írni, elképzelhető, hogy csak én nem vettem eléggé részt a programokban.

Inkább az autókról pár szót...

Beigazolódott a sejtésem, hogy a kevés komoly, sok munkával és ízléssel felépített autó mellett rengeteg igénytelen, sufnituninggal fognak virítani. Természetesen itt is érvényes volt a nagy igazság, hogy szép autó=kis arc, giccses autó=nagy arc.



Tréfás autók:









Szép autók:




(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Borzalmas képeket találtam a Lánglovagok oldalán. Iszonyú még elmesélve is, de meg kell osszam veletek a fotókat.

Gyengébb idegzetűek inkább lapozzák át ezt a részt...






A fenti, M.Lali kollégám által gyakran hangoztatott örökbecsű idézet jutott eszembe, amikor irányítószámokat keresgéltem a Magyar Posta honlapján.

Egy kis ízelítő az eredményből:



Ezek után ne mondja senki, hogy nem hülyék a postások :))))
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Ajánlom figyelmetekbe - én olvasgatom, nézegetem. Mingyá jól fel is teszem jobboldalra.

Így közlekedünk...
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Még mindig jön... Napi 2-3 példányban.
Igaz, a csapból is ez folyik, hogy hülyeség, az iwiw főoldalán is ott van.

Mindegy, akitől megkapom, azt gyorsan kizárom, és akkor nem tud több ökörséget küldeni.
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Az utóbbi néhány évben sikerült az ismerőseim többségét leszoktatni arról, hogy lánclevelekkel bombázzanak. Néha-néha beesik még pár, de csúnyán szoktam reagálni az ilyesmire, így kétszer ritkán kapok egy embertől ilyesmit :)

Most viszont itt az új médium, lehet privát üzenetben is b*sztatni az embert az IWIW-en...

Kedves Felhasználó!

Ezúton szeretnénk segítségedet kérni az további fejlesztése érdekében.
Nyilván te is észrevetted már, hogy az utóbbi idõszakban a szolgáltatás sebessége lényegesen lassabb lett, illetve sok funkció nem elérhetõ.
Ennek az az oka, hogy sok inaktív felhasználó van jelen a rendszerben. Ezek sajnos az aktív felhasználóktól veszik el az amúgy is szûkös erõforrásainkat.
Hogy kiszûrjük ezeket a felhasználókat, a TE segítségedre is szûkségünk van!
Kérjük, küld tovább ezt a levelet az összes ismerõsödnek.
Az üzeneteket regisztrálni fogjuk, és ezzel teljes biztonsággal meg tudjuk állapítani, hogy tényleg aktív felhasználó vagy.
Fáradozásaidat minden 50 elküldött üzenet után egy Új meghívóval jutalmazzuk.

Segítségedet elõre is köszönjük.
Mi továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy az minél több örömöt szerezzen minden felhasználónak.

Köszönettel,

Simó György vezérigazgató
T-Online Magyarország Zrt.
http://t-online.hu/iwiwinfo/


Nakérem...

1. A rendszer túlterhelt, ezért az üzemeltető hosszas megfontolás után küld egy, a rendszert potenciálisan csapágyasra hajtó "küggyedtovább" levelet.
2. Simó György vezérigazgató nem tud helyesen írni, és nem is nézeti át egyetlen kollégával sem (küld tovább)
3. Az egyébként rendelkezésre álló egyéb megoldások (iwiw blog, gépház, főoldal, stb...) természetesen a lehető legmegterhelőbb megoldást választják a t. userek tájékoztatására
4. Az egész iwiw informatikán nincs egy ember, aki az adatbázisból ki tudja olvasni az egyébként minden userről eltárolt Utolsó bejelentkezés című adatot...
5. Az iwiw valóban erősen túl van hajtva, és természetesen nem az intelligens lánclevélküldők miatt, hanem az esetleg több éve a környéken sem járt inaktívak miatt...

Nagy az Isten állatkertje...

Meseautó

prokee, 2006.04.29. 21:43

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Ezt meg mai bónusznak :)

Egyébként meg lehet ám kommentelni a lapon ! :)

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Igen nagy örömmel és lelkesedéssel fogadtam a 3 napos hétvégét, pláne úgy, hogy szombaton nem kellett dolgoznom. Gondoltam, tökéletesen passzívan töltöm az időt, nagy lustaság, kevés mozgás, sok kaja, semmi aktivitás.

Ehhez képest még csak szombat este van, és a következőkön vagyok túl:

Péntek este:

Kedvesem bátyja költözik. Pontosabban eladta a lakását, és még nem vett újat. Ebből következik, hogy a bútorait valahová tenni kell - márpedig hely csak a garázsban, ahol eddig a 2T Trabim pihent. Ehhez első lépcsőben takarítani kellett, meg összepakolni, második lépcsőben pedig kitenni a gépet.
A gondom az, hogy a garázsban lévő 4db tartalék akkum (2T, 4T, dupla egyik és másik fele) mindegyike elfagyott a télen, tehát az autó indíthatatlan volt. Ráadásul bal elöl leeresztett az uccsó kerekem, amibe még nem pakoltam belsőt... Na pótkerék fel, Suzuki akku bele a Trabantba (már európai, vastag sarus akku van benne), azzal Trabant fel a ház elé, majd akkuval kézben vissza a Suzukiért.

Nem mellesleg találkoztam közben a százhalombattai Trabant-maffiával, Lacival, Tamással és a párjaikkal. Rögtön el is sírtam a bánatom, hogy Lajoskomárom sajnos idén kimarad, mert pakolunk.

Szombat reggel

Ébresztő, negyed 7-re segítséget felvenni, majd Szhbatta - Nagykőrösi út fuvar. Persze Csepelen keresztül, ahol is tizenegynehány évet éltem, de azóta alig-alig forudlok meg ott. Mellettem kedvesem pótapukája, aki viszont 30 éve nem járt ott - na közösen sorra vettük a változásokat :)
Aztán megérkezünk, nagy pakolászás. 8-ra teherautó megérkezik, megrakjuk. Jellemző módon a legmegterhelőbb rész nem a bútorhurcibálás volt, hanem a csillárleszereléshez a harmadik emeletre felcipelt szerszámosom. Megrakva vagy 50 kiló, van benne pl. 36-os csillagkulcs, meg két kalapács. Ezek persze nem nélkülözhetetlen célszerszámok a csillárleszerelésez - ez nekem is eszembe jutott úgy a 2.5 emeletnél :) Tökéletesen elég lett volna egy lapos csavarhúzó meg egy tekercs szigszalag - nagyságrendekkel kisebb összsúly ugye :) Ráadásul fent kiderült, hogy ezek alapjáraton rendelkezésre álltak volna az én szerszámosom nélkül is - mindegy, már csak hiúságból is a sajátommal csináltam :)

Fél 10 körül megérkeztünk a cuccokkal Battára úgy, hogy kicsit lendületesebben közlekedve én még befutottam a munkahelyemre is egy gyors kávéra - meg persze megkérdezni, minden rendben van-e.

Hirtelen ki is pakoltunk, 10 óra körül már túl voltunk minden ezzel kapcsolatos hercehurcán, így felvetődött a kérdés, menjünk-e Lajoskomáromba ?

Hát persze...

Szombat dél körül

Gyors kajacsomagolás (ebédelni nem volt idő, meg korán is volt), majd be a Suzukiba. Kicsit cinkes ennyire OFF autóval menni Trabant-találkozóra, de jelen esetben az idő volt a legfontosabb tényező - minden tiszteletem és megbecsülésem a Trabanté, de nem vagyok képes egy kétüteművel prezentálni egy Érd-Enying M7-es turnét kevesebb, mint 1 óra alatt, Swifttel viszont igen.

Megérkeztünk kicsivel 12 után (persze elnéztük a táblát, és Szabadbattyánből fordultunk vissza...), és itt következik életem egyik szégyenfoltja: Nem engedtek be a Trabant-találkozóra, mert Swifttel mentem...

Na jó, kicsit túlzok. Természetesen beengedtek, de az autó nélkül. Igaz, nem nagyon értem, hogy rögtön utánam a Lada miért mehetett be, hiszen az is OFF, de nem feszengtem. Besétáltunk, megkerestem Pixit (helyi guru, szervező), és elsírtam a bánatom, hiszen kaja, víz, miegymás minden az autóban volt. Azonnal javasolt egy alternatív útvonalat, amely ugyan nem vezetett be a találkozó szigorúan vett területére, de közvetlen a sátrak mögött tudtam megállni, így nem kerültem messze az autótól.

A találkozó lényegi részéről egyébként ezzel a lendülettel le is maradtunk, de legalább fotóztunk, meg volt egy kis időnk csevegni olyan ismerősökkel (talán mondhatom, barátokkal), akikkel egyébkén máskor is szeretnék, de sajnos nincs rá alkalom.

A felvonuláson erősen gondolkodtunk, végül nem éltünk vele, hiszen hivatalosak voltunk némi családi hedonizmusra (hússütés, salátazabálás, süti- és tortanassolás, stb...), melynek az apropóját unokahugom (bátyám kisebbik lánya) első születésnapja volt :)

Képek pedig itt láthatóak

Szombat délután

Tehát családi míting.

Természetesen egymillió gyerekkel - nekem legalábbis annyinak tűnt, minden irányban szaladt valaki, aki 1 méter alatti testmagassággal rendelkezett bruttóban.

Megragadva az alkalmat, és azt, hogy már majdnem május és majdnem vasárnap van, drága Anyukámat is felköszöntöttük egy csokor orgonával, rendes gyermekhez illően énekeltünk is a család nagy nyilvánossága előtt (orgonaága, barackfavirága, etcetera, etcetera :) ).

Zoli, aki öööö.... izé.... sógórfélém (pontosabban bátyám sógora) hozta a formáját, tesóimmal és kedvesemmel mi is megfelelően infantilisak voltunk, szóval kellemes este volt.

Melinda, az ünnepelt kissé megilletődött volt, nem nagyon tudta, mit kellene kezdeni a tortával, lévén nem sok gyakorlata van a születésnapok terén - de arra hamar rájött, hogy azt a nagy fehér izét tulajdonképpen meg lehet enni - ennél többet pedig nem is érdemes tudni róla :)

Egyébként - halkan jegyzem meg, klassz család vagyunk, a jányok Jack Daniels-es dobozban tartják a színes ceruzákat. Hiába, tudnak élni :)

Hát, mozgalmas nap volt, asszem holnap nagyságrendekkel kevesebb eseményt tervezek :)

 

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)
Nagy szerencsémre az utóbbi években alig-alig fordulok meg becses fővárosunkban. Volt az életemnek olyan időszaka, amikor nap mint nap bejártam a Hungáriát és/vagy a rakpartokat oda-vissza, de manapság a napi rutinom Százhalombatta-Érd és retúr viszonylatra redukálódik, ha néha-néha mégis betévedek, akkor azt hétvégén teszem, és gyakorlatilag egyetlen nagy átkelésről szól Nagytétény és Békásmegyer között.

Ma viszont sikeresen megtámadtam Gazdagrétet, aztán este nyolc körül a Lágymányosi híd pesti hidfőjénél felvettem kedvesemet - onnan pedig a 6-os kivezetőn haza.

Természetesen nem nagy út, nem fogható egy reggel fél nyolcas Hungáriázáshoz, vagy egy délutáni rakpartozáshoz - de számomra szinte az újdonság varázsával bírt. Úgyértem, újra felismertem azt, mennyire idióták az emberek... Valami félelmetes, mennyire nincsenek tekintettel egymásra az emberek, ha autóba ülnek, illetve mennyire nem tartják be az elemi szabályokat, beleértve azt, hogy sötétben illik kivilágítani az autót...

Mit mondjak, egy ideig megint nem kívánok részt venni az össznépi dodzsemezésben...
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

 

Hogyan, miként, miért karambolozhaz Magyarországon két autó frontálisan úgy, hogy mindkettőnek a JOBB oldala sérül, valamint vajon milyen módon fogják ezt megmagyarázni a biztosítótársaságoknak ? :)))

Projektek...

prokee, 2006.04.18. 21:45

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Sajnos (?) nem tagadhatom le, hogy Trabantfüggő lettem. Újra és újra belefogok valami webes projektbe (már amenyire ez a szó passzol ide, én kicsit fellengzősnek érzem, de jobbat nem tudok), de valahogy mindig Trabant-közeli élmény lesz belőle :)

Anno valamikor 1999 végén, 2000 elején kezdtem bele, tökéletes analfabétaként. Némi Word-használattal sikerült előállítanom a világ egyik legigénytelenebb honlapját, iszonyú, szemet kifolyató fekete-citromsárga összeállításban, de igen érdekes Trabantos képekkel. Szerencsére erről nem maradt fenn archívum (bezúzatta az ENSZ Tömegpusztító Fegyvereket Ellenőrző Bizottsága :) )

Aztán szerencsére rájöttem, hogy lehet ezt úgy is, hogy némi tartalommal megtöltöm, kevésbé khmmm.... figyelemfelkeltő színekkel olvashatóvá is teszem :)

A repertoár nem sokkal később kibővült, nekiláttam a Trabant-Wartburg Klub honlapjának is, valamikor 2000 nyár végén, majd az év végén elindult jelentős méretű Autó-Motor újsággyűjteményem megörökítésére szánt lapom is.

Aztán kis tárhely-problémák után egy gyors huszárvágással Sherif segítségével összevontuk a három lapot úgy, hogy vagy 10 különböző ingyenes tárhelyről szedegette a file-okat - nem csak a letöltendőket, hanem a megjelenített oldalakat is. Elég vicces munka volt, de gyakorlatilag 2004 végéig így üzemelt a lap, különösebb technikai malőrök nélkül.

2004-ben már olyan szintre nőtt a látogatottság, hogy vállalni kellett a felnőttséget. Nyár elején egyhónapos próbaüzemmel indult el a portál, majd szeptember 1-től saját tárhelyre költöznünk Lustee segítségével, november 1-től pedig saját domainnéven lettünk elérhetőek.

2005 végén kisebb háború tört ki az interaktív szolgáltatások klubtagokra történő korlátozása miatt, erre bezártam az egészet. Nagyjából két hét szünet után újraindult az ismét kettébontott vonal. A http://www.trabantklub.hu címen futott tovább a statikus rész, kis késéssel pedig elindult a http://prokee.trabant.hu, ahová a dinamikus részek költöztek át (fórum, hirdetések, stb...).

 


 

Persze emellett egy csomó egyéb dologba fogtam az idők során:

Saját domain - prokee.hu

Az Alsóörsi Nyári Találkozó lapja

p70.hu - Tiberius szerkesztésében, pusztán a technikai támogatást nyújtom

Na meg persze a legújabb, ehhez linket nem adok, mert éppen készülőben van: 

Nagy Trabant-Wartburg Regiszter :)))

Na meg persze, hogy ne unatkozzak véletlenül sem, ha semmi más dolgom sem lenne, itt van ez a blogolás téma :)))

Kellene már valami egyéb is, asszem bele kellene magam ásnom a magfizikába, vagy a konyhaművészetekbe, vagy esetleg a feng-shuiba :)))

 

Archívum

prokee, 2006.04.18. 21:01
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Nem mondtam még, és a tapasztalatok szerint nem mindenkinek esett le, hogy a főoldalon csak az uccsó 10 komment van kint. Ha valakit meglepő módon a régebbiek is érdekelnek, akkor jobb oldalon az Archívumban meg lehet ezeket is találni...
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született. A képek már nincsenek az eredeti szerveren, egyszer majd pótolom.)

Megint Retrózzunk !

prokee, 2006.03.31. 21:53
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Valakinek megmozdul a nosztalgiázóizma erre ?


Vagy erre ?


Ezek a játékok, bár nagyságrendekkel kevésbé voltak látványosak a mai teknyikánál, azt hiszem, sokkal tartalmasabb szórakozást nyújtottak. Őszintén szólva, egy hosszabb este alatt végigjátszottam a Call of Duty-t, de a Commodore korszak 8bit-es hípergaméival hónapokig tudtam edzeni - már amelyiken volt egyáltalán állásmentés. Anélkül muszáj volt kikapcsolás nélkül végignyomni, anno az Elite berobbanásakor nonstop-monstre 2 hónapos folyamatos üzemet produkáltam, ui. kazettára nem tudott menteni :)



Persze, hogy is kerül ez ide ?
Mint annyi mindenbe, ebbe is beleszerelmesedtem, és nem csupán haszonélvezője, hanem (a magam szintjén) gyakorló programozója is voltam (nagyjából 15 éve) a hazai Komodoros Barkácsszakkörnek (ekkortájt codernek mondták az ilyenfajtát).

Már akkor is hihetetlenül lusta voltam, ezért nagy dolgokat nem tettem az asztalra (nem csapjuk le a magas labdát, jó ? :), de az itt olvasható regiszter-adatok szerint azért hagytam némi nyomot ezen a területen.

Persze nem melldöngetésnek szánom, csupán ez jutott ma eszembe...

Érdekességképpen: akkoriban létezett az "online" sajtónak egy meglehetősen kezdetleges módja. Az internet, mint olyan még ismeretlen fogalom volt, a hálózatba kötés gyakorlatilag a soros porton való egybites adatátvitelt jelentette, azt is igen misztikusan, midnenkinek volt olyan ismerőse, aki hallott már ilyesmiről :)
Nos, az akkori "online sajtó" abból állt, hogy "lemezújságokat" írtunk. Ezt természetesen 5.25"-os floppyn, rosszabb esetben kazettán "terjesztettük" (=másoltuk).


Ez valami ilyesmi volt...


... vagy valami ehhez hasonló.

Ha nagyon akarnám döngetni a mellem, akkor az Origót meg a Zindekszet simán lekisöcsizhetném :)))

No meg persze hyper-segédprogramok...


Hogy ezen a képen mi látszik, most nagyon nem fogom elmagyarázni, de k*rva jól néz ki, nem ? :))

A lényeget meg elfelejtem... A képeken látható programok többé-kevésbé az én műveim, mondhatnám, saját szellemi kincseim, ha egyáltalán a "szellemi" kifejezést velem kapcsolatban használni illik :)



Csak érintőlegesen: aki esetleg meg is nézte a képeket (nem csak átlapozta, mint TE ! :) ), annak feltűnhetett, hogy akkoriban Proky-nak tituláltattam magam... Egyszer régen egy kérdésre válaszolva jól kimagyaráztam a dolgot, gyártottam hozzá valami ideológiát is, de valójában pont annyira nem volt értelmes ötletem, mint akkoriban mindenki másnak :) Eleinte nem volt gáz, de amikor mindenkit hirtelen elkezdtek hasonlóan hívni (most ne mondjak már példákat, de mondjuk Gyury, Pety, Laly, mittomén...), akkor már idegesített egy kicsit. Fel is vettem pár álnevet, voltam valami
Mr. Hyde meg Obscure is, sőt, egy véletlen szívatásból kifolyólag még Paula is (ismét nem kéne lecsapni a magas labdát, jó ? :), de publikusan mindig Proky maradtam. Juteszembe, átmeneti Commodore 64-es korszakomban meg asszem Josh Talley voltam :)

Amikor már a Commodore-os korszakaim lecsengtek, más egyéb teendőimmel kapcsolatban rajtam maradt a név - egy hangyányival kevesebb írásbeliséget hordozva magában. Gondoltam, itt az idő az új image-re, és egy merész húzással váltottam egy nagyot, az 'Y' helyett 'EE'-re :D

Ez azóta is maradt. Kicsit levon az újdonság értékéből, hogy azóta Zana Zoltán, aljas... izé... alias Ganxsta Zolee volt szíves a végletekig degradálni a két ee-re végződő neveket, de asszem most úgy vagyok vele, hogy én próbálkoztam, nem sikerült, most lépjen a világ másik fele, jó ? :))))

Lengvidzs...

prokee, 2006.03.29. 21:08
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Szép nyelv a japán. Tetszik a hangzása.

Főleg, amikor angolul beszélnek :)

Kúltúra, vazzeee !

prokee, 2006.03.26. 21:04
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Évekkel ezelőtt azt olvastam valahol, hogy a klasszikusokat 30 felett, érett fejjel kell elolvasni, akkor értékeli az ember...

Nemrég múltam 31, és eszembe jutott ez a kijelentés.

Egyébként sokat olvasok, akár a lehető legnagyobb b*romságokat is, pusztán azért, mert érdekel, mit írnak ki magukból az emberek. Nem is oly régen olvastam el az Őrtorony magazin kiadójától (talán mindenki levágja, pontosan melyik vallásról van szó :) ) egy könyvet, amely arról szólt, hogyan viszonyuljon a gyermek a szüleihez, meg úgy egyáltalán a világhoz. Maximálisan nem értettem egyet a könyvvel, talán egyetlen mondata sem volt, amivel azonosultam volna, de végigküzdöttem magam rajta, így talán könnyebben megértem azok lelkivilágát, akik e szerint élnek. Aztán rögtön utána egy olyan kiadvány került a kezembe, amely azt taglalja, hogyan érvényesülhetnek a nők az üzleti életben. Asszem ez volt az a könyv, ami totálisan nem nekem szólt :))))

Szóval sokmindent kézbe veszek, és nagyon ritka, hogy abbahagyom. Azonban a fentiek logikus folytatásaként pár hete magamba szálltam, és úgy éreztem, itt az ideje belevágni a Háború és Béke című Tolsztoj műbe...

... hát, abbahagytam. Vagy rosszul számolok, és mégsem múltam el 30, vagy nem vagyok elég érett a koromhoz képest, vagy tényleg ennyire száraz mű...
Persze inkább az lehetett a gond, hogy telis-teli van francia nyelvű beszúrásokkal, és borzalmasan fárasztó úgy olvasni, hogy közben a lábjegyzet bújom a fordításért. Igaz, meg van az az előnye is, hogy mire valaki a végére ér, szinte perfekt francia lehet :)

Szóval azon kevés könyvek számát sikerült szaporítani, amelyeket abbahagytam. Pedig esküszöm, küzdöttem, nehogy szégyenben maradjak, majdnem 100 oldalig jutottam :)

Nem nekem való a klasszikus irodalom ?

Csak egy apró megjegyzés még: a kudarc nem keserített el, és újabb kísérletet tettem. Jelentem, boldogan sugárzó arccal olvasom Dosztojevszkij Félkegyelműjét. Olvasmányos, mondhatni izgalmas történet. Persze teli van szexszel, mindenki mindekivel ágybabújik, vagy legalább szeretne :) Na meg persze hihetetlenül jó nevek vannak benne, Lizaveta Prokofjevna, vagy a nagy kedvencem, Parfjon Szemjonovics Rogozsin !

(Azon is elgondolkoztam, mekkora lenne, ha nálunk is kialakult volna a "háromnevűség", az apa nevével, mint az oroszoknál (szlávoknál ? hogy is van ez ?). Én pl. Prokop Bélafi Gábor lennék, vagy mi :) )

ABO-932

prokee, 2006.03.26. 15:31
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Ha már sírtam az autók miatt, egy kis áttekintés...

ABO-932, Trabant 1.1 1990-ből. Nagyjából így festett, amikor még egyben volt:


Persze az "egyben" elég relatív. Szénné volt rohadva a küszöb, és méginkább a padlólemez. A hattyúnyakból, küszöbből több vödörnyi (!!!) nedves sarat szedtünk ki...


Aztán kissé elcsúszott a műtét, és ha már úgyis sokat áll, legyen valami extra is. Az alapgondolat a retrósítás lett, tehát az autónak a lehető leginkább úgy kell festenie, mint egy kétüteműnek. Ha elkészül, tulajdonképpen kizárólag a padlóváltó fog árulkodni...
Aztán ehhez jött még az ötlet, amit régóta dédelgetek - a padlótól nyíló csomagtérfedél. Ugye a Trabant elég nagy csomagtartóval rendelkezik, de igen kis likon kell a cuccot belepakolni. Ha viszont a hátfal helyett is ajtó van, akkor egész kényelmesen lehet rakodni...


Felkerült az autóra egy kombi hátfal, majd még ebből is kivágtuk a rendszám helyét. Így egy méretes nyílás keletkezett, már csak be kellett fedni valamivel.


Nagyjából ennyi a különbség a gyári és a vágott nyílás között.


Ide fog kerülni a rejtett tankolónyílás, ami eddig jobb hátul, a sárvédőn volt...


Valahogy így...


Ez pedig a csomagtérajtó zsanérja...


... és valahogy így fog nyílni.

Mellesleg nem is értem, miért nincs még készen. Tulajdonképpen a váltórudazatot és a kulisszát kellene még helyrerakni, a benzincsöveket behúzni, és a maradékot összelapátolni.
Asszem bele kellene húzni :)

Megvolt...

prokee, 2006.03.26. 15:15
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Hmmmm... Lezajlott a tavaszi party.

Döbbenetes módon nem fújt a szél, nem esett az eső, meg úgy egyáltalán, tisztességes idő volt. Látszott is, a szokásostól eltérően kint volt asszem 4 vagy 5 Tramp is...
Nemtom, hány autó volt, valahogy sosem jut el hozzám a hivatalos végeredmény, persze nem is szoktam kérdezni :)

Kiosztotttunk vagy 25-27 oklevelet (utána kellene számolnom, de nincs jelentősége), nem volt egy rossz találkozó. Persze mindig nyugisabb, öregesebb, mint mondjuk a nyáriak, vagy Nagykarácsony, Dunaújváros, hiszen ez a tavaszi ébresztő, az autóknak és gazdáiknak egyaránt.

Ja, persze, működőképes Trabant híján ismét Suzukival mentem, nagyon nem is dicsekedtem vele, még le sem mostam (nem Trabant ez, hogy suvickoljuk !). Azért fáj a szívem, nagyon hirtelen össze kellene pakolni valamelyik (mindegyik?) autót, Trabantoznom kellene már egy jót...

Az autóktól eltekintve persze jó volt látni az arcokat, akikkel sajnos legtöbbször csak így találkozom. Azt sajnálom csak, hogy ilyenkor mindig pezsegni, mozogni, tevékenykedni kell, és soha nem tudok 5 percet nyugodtan megállni csevegni... Na nem baj, nemsokára Nagykarácsony, ott semmi dolgom sem lesz, megyek csendes szemlélőnek :)))))

Universal Connections

prokee, 2006.03.25. 22:27
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

dialer.jpg
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.24-én átmásolva a blog.hu-ra)

Holnap meg találkozó...
Ha jól számolom, van még nagyjából 14 óra, beleértve az alvásra, és odahaladásra számított időt... Lassan összeállnak a programok is, és asszem lassan aktuális az oklevelek kinyomtatása is :)))

Ahogy nézem, éppen esik valami esőféle, ami nem meglepő - emlékeim szerint nem volt még tavaszi vagy őszi találkozónk rossz idő nélkül. Persze még nyári is alig...

Külön kihívás lesz a Motorosfutár hangosítását éleszteni. Nem első alkalommal kell megbirkóznom azzal a bizonyos közhelyes ördöggel, amely a teknyikában bújkál, de amennyiben a nevezett patás létezik, az minden bizonnyal ebben a berendezésben lakozik.
Viszont minden más, modern, hyperfejlett technológiát felsorakoztató hardverrel szemben maximálisan érzéketlen mindenféle külső behatásra. Szerény véleményem szerint a vasállványos, páncélozott BEAG hangszóróival egy romosabb dédnagyi is pépesre zúzhatná a Volánbusz Rt komplett gépjárműállományát, beleértve a műszaki mentőkamionokat is, majd mindezek után kristálytiszta hangzással elkaraokézhatná rajta a Hajmási Péter, Hajmási Pált :)

Azért izgulok, hogy megszólal-e :)))



Ja, oklevél. Kicsit fura lesz. Fellelkesülve a nyári találkozón, Alsóörsön gyártott okleveleken, névre nyomtatott lapok lesznek. Mivel a hely és idő alkalmatlan a helyben legyártásra, mindenki kap majd egy "sajtcetli" jellegű fekete-fehér papírt (csak igényesen!), aztán a kész, névre szóló "igazit" meg postázza a klub.

Itt az alapötlet, Belfegor és Fiser jóvoltából:


Itt pedig a tervezett tavaszi oklevelek, még kategória és név nélkül:




Összesen 534 db. poszt, 27 oldal.

Címkék

1.1 (3) 2007 (4) 500 (4) 50years (5) Kriebstein (2) Németország (2) Sachsen (2) Abarth (2) Ablaktörlő (2) Akrobatika (3) Alfa (3) Alkatrész (2) Alpine (2) Alsóörs (8) Anyád (3) Aranykezű (2) Arc (3) Auchan (2) Audi (2) Auto (3) Autobuzik (4) Autó (137) Autódoktor (2) Autópálya (5) Balatonakali (2) Baleset (9) Bamako (3) Baromállat (8) Beag (3) Belga (2) Belsöség (3) Belsőség (3) Benzinkút (2) Biztosítás (4) Blog (12) Bmw (9) Bontó (2) Bovito (2) Breakdance (2) Budapest (4) Buran (4) Camptourist (5) Carrera (2) Chrome (2) Chrysler (2) Commodore (3) Csernobil (3) Csomagtértető (5) Ddr (4) Drezda (2) E32 (4) E85 (4) Englishrussia (3) F*szkivan (40) Facebook (2) Farsang (2) Felújítás (8) Ferrari (4) Fiat (5) Film (5) Ford (3) Forma1 (9) Fotó (5) Félkegyelmű (2) Füsti (2) Ghia (2) Gif (2) Giulietta (2) Google (4) Haj (2) Hajtány (2) Hamilton (3) Hellókarácsony (7) Horch (3) Háború (3) Hétvége (2) Hó (3) Hülyeállat (71) Hűtő (2) Ikarus (2) Index (3) Iwiw (6) Jogosítvány (2) Jogszabály (2) Játék (3) Karmann (2) Karácsony (2) Kirándulás (4) Klub (2) Kocka (2) Komment (2) Kretén (2) Kultúra (6) Költözés (2) Könyv (4) Közlekedés (33) Lada (3) Lamborghini (3) Lancia (2) Leltár (2) Lewis (3) Link (2) Loituma (2) Lol (9) Lowtyo (3) Lánglovagok (3) M6 (3) Madonna (3) Mercedes (2) Mikulás (2) Motor (2) Motorosfutár (2) Mozi (6) Multicar (2) Munkahely (2) Mátra (2) Média (4) Napi_meló (6) Ndk (10) Nyaralás (5) Német (3) Nő (2) Oka (2) Olaszország (5) Orosz (16) Orr (24) Park (3) Parkoló (5) Party (3) Partyarcok (4) Partyfotó (4) Partyretard (3) Pc (2) Photoshop (3) Plus/4 (2) Pobjeda (2) Porsche (3) Posta (2) Poén (30) Projekt (2) Prokee (44) Prokee.hu (2) Prototípus (3) Prototípusok (3) Punk (3) Póló (2) Raikkonen (2) Recsk (2) Reklám (5) Renault (2) Retro (32) Romeo (2) Rtl (2) Rubik (2) Ruckwarts (2) Sachsenring (3) Shuttle (2) Spider (2) Splash (2) Steyr (2) Stratos (2) Suzuki (10) Swift (5) Szilánkok (3) Szovjet (3) Szovjetunió (3) Százhalombatta (8) Sírkő (2) Találkozó (17) Tank (2) Tatra (2) Tc_gyorsulás (2) Technika (63) Telefon (2) Tesco (5) Totalcar (12) Trabant (95) Traktor (2) Tramp (2) Tuning (18) Tv (2) Tél (3) Tévhitek (2) Tököl (3) Történelem (4) Tűzoltó (3) Tűzoltóság (3) Usb (2) Utazás (2) Utánfutó (3) Vasút (4) Vasúttörténeti (3) Velence (3) Vers (2) Veterán (9) Viasat3 (2) Video (14) Videopályázat (3) Villamos (2) Vizsga (2) Voyager (2) Vw (7) Vásárlás (2) Wartburg (9) Web (16) Webshop (2) Wiper (2) Zene (11) Zwickau (8) árvíz (2) érd (3) érdekes (62) űrprogram (3) űrsikló (3)