- prokee -

Fahren. Tanken. Fahren.


Összesen 150 db. poszt, 8 oldal.

Kevés olyan designer akad, akinek a szakma vitán felül elismeri tehetségét, egyedi karakterét, de ennek ellenére a nagyközönség visszafojtott sziszegéssel hátrál szinte minden alkotását látva.

Ilyen, illetve ilyen volt a szeptember 16-án Karlsruhéban elhunyt Luigi Colani.

Mutatom:

colani_showtruck.jpg

Nyergesvontató, ahogy Colani megálmodta (kép: Wikipedia)

alfa.jpg

Abarth-Alfa Romeo 1300 Berlinetta, Colani karosszériával, 1959-ből (kép: Wikipedia)

A Prága és Brno* közötti autópálya eredetileg csehszlovák terv volt. Európában már a huszas években divatba jött a autópályák építése, a harmincas évekre pedig néhány ország (főleg Német- és Olaszország) már egészen komoly hálózattal rendelkezett, sőt. folyamatosan új szakaszokat épített.

 

Az 1918-ban megalakult Csehszlovákia eddigre nagyjából felállította és stabilizálta az államszervezetet és infrastruktúrát, és ahogyan ez ilyenkor szokás, csillogó szemmel tekintettek a jövőbe, keresve a fejlődés lehetőségeit. Már 1935-ben elkészültek az első tervek egy, az egész országot átszelő autópályáról Plzen-Kassa útvonalon, nagyjából 700km hosszan, ám a vonalvezetés a három legjelentősebb város (Prága, Brno, Pozsony) közül egyiket sem érintette, így végül semmilyen támogatást nem kapott.

*: Brno, Brünn, Berén, Börön?

Gyakran vita a városnevek "magyarizálása" vagy annak hiánya. Morvaország legnagyobb városa csehül Brno, németül Brünn, magyarul eredetileg Berén (vagy ritkábban Börön), ám ma már a Brünn is beszivárgott a magyar nyelvbe. Én magam azt gondolom, azt a megnevezést érdemes használni, amelyről a legtöbben egyből tudják majd, mire is gondolok - így bár Prága és Pozsony magyar nevét használom, Brno esetében a cseh verziónál maradtam. Ez az elv általános érvényes a többi földrajzi névre is, bár ahol Magyarországon kevésbé ismert nevekről van szó, ott igyekszem többféleképpen megadni azt (pl. Eger / Cheb).

Most, hogy ezt így kitárgyaltuk, ezzel kapcsolatos kommenteket köszi, nem kérek.

plzen-kosice.jpg

Szilánkok - szóban

prokee, 2016.03.01. 16:37

Egyszer ezt is meg kell próbálni - Szilánkok, szöveg helyett most videón.

 

Ha véleményed van, ne tartsd magadban, kell a visszajelzés!

Dugnám

prokee, 2012.01.18. 13:55

Narancs-fekete, duplakör, dugnám.

Megmondta.

prokee, 2011.03.08. 12:50

"Az autó a gyötrelem és a szenvedés forrása, ugyanakkor az örömé és a szépségé is. Ebből következik, hogy aki megtalálja hozzá a kulcsot, sohasem tudja, mit nyit ki, a pokol vagy a mennyország kapuját."

(Surányi Endre, id.)

Jó képű

prokee, 2011.02.06. 19:53

Kissé pszichedelikus...

Tibby BMW-je felett

prokee, 2011.01.24. 17:42

E28-ra könyökölni jó.

A történet kezdetét megírtam már itt is, aztán az Ágyúgolyó Futam előtt bemutatkozásképpen a Belsőségen is.

Egyszer az Ifjúsági Magazinban kihúzták a nevemet a helyes megfejtők közül. Izgatottan vártam a beígért Pokolgép-posztert, dedikálva. Megjött a boríték egy levéllel, miszerint a Pokolgép sajnos elfogyott, de itt egy Neoton. Dedikálva.

Régóta dolgozik bennem ez a frusztráció, de most megtört a jég. Az Ágyúgolyó Futamot ugyan nem nyertük meg (persze ezt magam sem értem), de Asszeretnémondani jóvoltából több kézen át megérkezett ez:

(GYK: Az ott Kalapács Józsi keze nyoma)

Óriási poén és meglepetés, nagyon örülök neki, köszönöm! Sajnos Tündér nem engedi feltenni a falra - bár az sem biztos, hogy Miklóstól vissza tudom venni... :)

730i

prokee, 2010.04.02. 20:03

Többit majd mondom.

Izzó

prokee, 2009.09.02. 14:23

- Jó napot, H7-es izzó van ?
- Van.
- Akkor kérek egyet.
- Tessék.
- Ez nem az.
- De.
- Nem, az nagyobb.
- Nem, a H7 ekkora.
- Dehogy, most szereltem be az autómba, az nagyobb.
- Uram, a H7 ekkora, és ez az. Nézze, rá van írva, hogy H7.
- Ne szórakozzon már velem, nekem nagyobb kell.
- Akkor az H4-es, adok egyet, nézze !
- Ilyen, ilyen, csak H7.
- Ha ilyen, akkor H4. Nézze csak, erre is rá van írva, hogy H4.
- Ne oktassson, fiatalember (!), nekem ilyenem van, de H7.
- Nekem sajnos ilyen csak H4-ben van.
- H7 nincs ?
- Sajnos csak ez a kicsi fajta.
- Nagy nincs ?
- Nincs.
- Akkor miért mondta, mikor kérdeztem, hogy van.
- Eltévesztettem.
- Rendelni tud ?
- Sajnos, nem. A régi, nagy méretű H7-est már nem gyártják.
- Miért nem ezt mondta az elején ? Viszlát.
- Viszlát.

Szilánkok

prokee, 2009.07.10. 12:00

Le tudnán írni ?

- Jó napot, Marea 1.9 dízel, 1997, 74kW, hátsó pofát keresek !

- Minta kellene, kétféle van, éppen 97-ben van a váltás, előtte Bendix, utána Lucas rendszerű

- Hűha. Nincs még kiszedve, de tudom a méretet.

- Méretre azonos, 203x92

- Akkor miben tér el ?

- Teljesen más a pofa kialakítása.

- Aha... Le tudnád írni, melyik hogy néz ki ?

- Persze. Mindkettő kifli alakú, a Bendix rendszerű az luk-bevágás-luk-luk-háromszög, a Lucas pedig luk-kisbevágás-krumpli-luk.

- Azt hiszem, kiszedem, köszi.


 

Seat szervíz

Ülök Szigetszentmiklóson.

- Jó napot, XY vagyok Tiszaújvárosból. Vettem önöknél egy Seatot.

- NÁLUNK ??? (Nem árulunk autót...)

- Hát nem önöknél, de maguk mellett, Pesten.

- Jaaa, értem. Miben tudok segíteni ?

- Meg tudná mondani, melyik a legjobb Seat szervíz itt Tiszaújvárosban ?

- Természetesen, a főutcán Szabóék. Tudja, az öreg Szabó bácsi fia csinálja. Régen Opeleztek.

- Aha, tudom, rendben, nagyon köszönöm. Viszlát !

- Viszlát !


 

Azték harcosok

Éppen Szálkára készültünk az autóbuzik egy részével, és a szombati reggelimet a TV előtt fogyasztottam el. Ritka pillanatok egyike ez. Nem vagyok nagy tévéfogyasztó, de vagyok annyira szerencsés, hogy ilyenkor mindig tartalmas és informatív műsorokat fogok ki.

Ez alkalommal a szokásos ölős-baszós gyermekrajzfilmek helyett egy, az azték birodalomról szóló ismeretterjesztő film ment, rá is tapadtam rendesen.

Érdemes volt. Megtudtam példul, hogy az aztékok a következőképpen vívták a háborút:

- Amikor eldőlt, hogy csata lesz ("ha eső nem lesz..."), a két vezér összeült egy csendes árnyas sarokban, és megbeszélték a koreográfiát. Ki hová áll, ki merről merre szalad majd, és eközben kit kell majd a közelben lekardoznia, stb...

- A csata reggelén gondosan felsorakoztak a megbeszélt helyen, egymással szemben. Igyekeztek rémisztő arcot vágni, és énekelni kezdtek. Hangosan, ijesztően, hátha megrémül az ellen. Gondolom, hamisan is.

- Amikor már elég sokáig énekeltek egymásra, és nyilvánvalóvá vált, hogy itt kemény, tökös, énekálló férfiak vannak, nem holmi ágybavizelők, akkor komolyra váltott a cselekmény. Elkezdték ugyanis egymást kövekkel dobálni. Na persze nem a magukkal hozott darabokkal, a francnak sem volt kedve cipekedni. Azzal dobáltak, amit a lábuk alatt találtak. Ha éppen sík legelőn csatáztak, akkor ez egészen komolytalan burleszk-jelenetté nőhette ki magát - de nem volt szabad kihagyni az évszázados koreográfiából. Közben persze tovább énekeltek.

- Ha a kődobálás sem vezetett eredményre, akkor nem maradt más, mély sóhajtás után megmarkolták a fegyvereiket, és egymásra rontottak. No nem amolyan Hübelebalázs módra - szigorúan követve a megbeszélt menetrendet. Nem volt oldalbatámadás, bekerítés, ilyesmi, csak szimplán ki-ki a párjához ment. Ott sem kezdtek rögtön kaszabolni, előbb megálltak egymással szemben, és kiabáltak. Hogy pontosan mit, nem tudni. Szidták-e egymás felmenőit, vagy az ellenfél öltözékére, frizurájára, testalkatára tettek-e becsmérlő megjegyzéseket, vagy szimplán artikulátlan üvöltözés volt-e, örök rejtély marad.

Az azték harcosok igyekeztek itt megállni, és kultúrember módjára kevés vért ontani a csatamezőn. No nem azért, mert ennyire emberbarátok voltak - sokkal inkább az vezérelte őket, hogy a kardozás nélkül magát ijedtében összesza... megadó ellenből príma, elsőosztályú hadifogoly válhatott. Őket élve, libasorban hazavezették, majd az ünneplés után-alatt ún. szabadkezi szívkitépés útján kiválóan fel lehetett őket áldozni az isteneknek.

- Ha minden békés kísérlet csődöt mondott, és nem maradt más lehetőség, nekiláttak a kaszabolásnak. Itt már nem számított a koreográfia, meg a civilizáltság, csak az, hogy minél több alkatrészt szeljenek le egymásról a bot végére applikált éles kőlemezekkel. A minden-zsákmányok-királya díjat persze a fejlevágás érdemelte ki, mégsem volt igazán népszerű. Bár komoly érdemnek számított, kevesen bíbelődtek vele. Farúdba ékelt obszidián-darabokkal ugyanis nem könnyű az ilyesmi.

Persze, fejet levágni bármivel lehet, akár kanállal is, csak nagy türelem kell hozzá.

A minden külsőségektől mentes állati vérontás persze csak a pórnép kiváltsága volt. A nemesebb, társadalmilag magasabban álló harcosok díszes ruhákban küzdöttek. Ki-ki választott magának egy szimpatikus állatot, amelynek beöltözött, és amelynek harcmodorát utánozva leküzdötte ellenfelét.

Ezt annyira komolyan vették, hogy az azték sasharcos szárnyaival csapkodva, vijjogva csapott le az ellenfélre, és (miközben obszidián-intarziás botjával igyekezett lereszelni a delikvens fejét, ugye) csőrével csipkedte.

Volt még a Jaguár-harcos is, ő (nevéhez híven) a földhöz lapulva lopakodott kiszemelt zsákmánya közelébe, majd váratlanul a hátára vetette magát, és foggal-körömmel kezdte marcangolni. Ezalatt persze megcsapkodta az obszidián-rúddal is, hátha...

Én persze továbbgondoltam.

Azték nyusziharcos:
Hátracsapott harci füleivel oson a fűben lapulva, remegő orrcimpákkal körbeszimatolja az ellenfelét, körbebogyózza, majd lerágja körülötte a füvet.

Azték gólyaharcos:
Körbekelepeli, majd hatosikrekkel ajándékozza meg.

Azték mackóharcos:
Miután irtó hangosan a fülébe brummogott, az ellenfelével alszik.

Azték sünharcos:
Igen, igen. Halkan röfögve odalopódzik, kimereszti a tüskéi, és többedmagával körülvesz, szúrós felével kifelé, majd kivezet a tömegből.

Érdekes, izgalmas idők voltak ezek...


...és hogy le ne maradjunk, kérlek, szavazz !

(Szilánkok még...)

Játszani, az jó...

prokee, 2009.02.07. 11:46

Voltunk kicsit élvezkedni az Euroringen jóbarátaimmal. Mit mondjak, mennék mindennap.

Borzalmas esőben érkeztünk meg, ami hamar elállt, de a pálya úszott a vízben. A hátsókerekesek ennek nem örültek, én viszont igen, a (szándékosan, előre megfontoltan) telitankolt gáz+ és benzintartály, valamint a ~35 kilós szerszámos jó szolgálatot tettek az autó hátuljában.

Úgy fest, a narancs-fekete autóknak fekszik a nedves pálya, ott van például Jos Verstappen az Arrowsszal :)

Remek szülinapi party volt, bővebben, videóval hamarosan :)

Light in the night

prokee, 2008.10.15. 20:50

Egy csepp fény az éjszakában...

(Nem fotosopp. Illetve persze igen, de nem úgy.)

Az Autófília belső levlistáján továbbra is zajlik az élet. Fényes és magas homlokú házi költőnk , Lowtyo legutóbb a Totalcar által ihletett versét osztotta meg velünk:

"Találtam egy verset.
Valami dél-dunántúli költő műve."

Totalcar, napi rutin
reggel olvaslak a budin
laptopom ezért is büdös
asszonykám meg ettõl dühös.

Rácz Tomikát hallom szólni
jobb vagyok, mint postás józsi
van nagy buszom, olasz szívvel
lemosom majd hideg vízzel.

Robi fején lila kukker
tisztán látszik, újpest drukker
maxán karból egyet látni
100-nál kell a kettõt váltni.

Bende Tibi, drága druszám
mit veszel a BX után?
lesz e ismét V8 BENZ-ed?
G-klasset kellene venned.

Balázs Vitya magas, erõs
félve mondom, tuti, hogy nõs
pancsija pont mint az enyém
pömpörömpöm pömpörömpöm.

Kari gyerek olasz fan
lába közt egy Honda van
ki látott már ilyen blamát
add el, vegyél Aprilliát.

papptibinek sok a gondja
elfogyott a dedalonja
evett reggel, nem kis hiba
nem ülhet ma Ferrariba.

Zirig alszik, igen fáradt
álmában durrant egy párat
lát még három rönó jelet
szeretne egyel több kezet.

Csikós Zsolti, drága kincs
jó, ha van, de haja nincs
nem baj, nem kell, ami fontos
az összes cikke mind 10 pontos.

Végül pedig itt a lényeg
és ezek a puszta tények
odaadnám karom lábam
hogy Angélát futni lássam

"Ezek a dunántúliak...
Külsõsöket meg sem említik :)"

Állandóan felbukkan valami  narancs-fekete gép körülöttem. Ez mondjuk tetszik, frankón lehetne hurcolni a platón az Orrot :)

Egyébként is, inkább ilyennel közlekedjen az ember, mint az alábbival:

Klasszikus Carstyling autó. Büdös nagy hóeke-lökösökkel,alapozó-színben...

Krómozott indexes tükörrel (!!!),  "lekszuszoptikás" hátsó lámpákkal, és cirádás bevásárlókocsi-fogantyúval.

Jó gondolom, hogy ez már 5 éve is borzalmasan ciki volt ?

Megpróbálom elképzelni a folytatást:

- felkerülnek a 17" felnik, ezek jó drágák, ezért nem marad zseton a "szpojlerek" fényezésére

- A rendszám lekerül alulra, a csomagtérfedelet síkra falazzák. Fényezni meg a lökösökkel együtt van értelme, így egyelőre halasztva

- Felkerül a csavart oldalküszöb, még jó, hogy előtte nem fényeztük. Most sem fogunk.

- Hopp, haver tud a Homasitából olcsón légbeömlőt a géptetőre, azt is kellene fújni.

Folytassam ? :)

Csak stílusosan...

prokee, 2008.09.14. 21:48

A nap képe Brnoban:

...többi hamarosan...

Olajdoki

prokee, 2008.08.29. 11:00

Tiszta szerencse, hogy nem csupán Autódoki nem vagyok, de Olajdoki sem.

Mert ha az lennék...

Kedves Olajdoki!

András vok a Mátra aljáról, azon szerencsések egyike,ki birtokolhat egy zsír Seat leon t, melyben 2200 km van már s pdtdi motor. Van szervíz mely feleslegesnek tartja a kb 3000 km ig történő olajcserét,ők azt mondják,h elég az előírt intervallumban majd,míg hallok olyan tanácsokat miszerint ne sajnáljam egy ilyen értékű autótól???!!! Mondhatni Tanácstalan vok,így Kérném az Ön tanácsát!

Köszönöm!
 

Sya András !

Oil Doc vok, 100hbattáról. Azon szerencsétlenek 1ike, aki olvasta a méled. Sztem egy kúl verdához kúl nyál kell. Aki ezt tagadja, az LOL. Vagy ROTFL. Vagy XD. Vagy BMX.

Arra figyelj jó, hogy 3K km sok. A gyár csak azért ad olyan long intervallumot időszakot, mert nem értenek hozzá. Lúzerek. LOL. Menj fel a stylingra, -re, ott a Fórumban megmondják a tutit a guruk. 1,5K-nál cserélj, és a gyári ajánlásnál jobbat tegyél bele, mert (mint mondtam már) kúl verdába kúl nyál jár.

A szervíz amúgyis átb*sz, írd is meg a Homárra gyorsan, hogy a rohadékok nem akartak levenni pénzzel. Menj inkább egy rendes, független szervízbe, épp tudok egyet 100hbattán, a garázsomban. Este 6-tól rendelek csak, stekklámpát hozz, mert az enyém pont kiégett. Van tuti olajam okosba, 12000/liter, de neked adok kedvezményt. A szervíz idejére térítésmentesen tudok biztosítani csereBMX-et.

Apropó, az igazi kúl srácok S347-nak írják, jó, ha tudod.

Volt ugye ez a post, ezzel a képpel:

Írtam egy érdeklődő mélt, itt a válasz, köszönjük, Kalmár úr !

Tisztelt Prokop Úr!

Az Ön által fotózott mazda oktatási célokat szolgál.
Egytotálkárosra tört autó, melynek a motor váltó része ép, mûködõ képes. A jobb elsõ sárvédõ már félig megjavított állapotban van, az Ön fotójához képest. A javítást karosszérialakatos tanulóval végeztetjük. Fényezését szintén a fényezõ tanulók fogják elvégezni.
Oktatási célon, a motor elektronikus vezérlését értem. A fél gépkocsit ellátjuk hibákat produkáló berendezéssel, melyet saját magunk készítünk. Ezzel a berendezéssel, a gyújtás, és befecskendezõ egységben tudunk hibákat elõidzni. Mely hibákat diagnosztikai, és egyéb mûszerekkel lehet kimérni. Ezzel szeretnénka jobb, és életszerübb képzést biztosítani kollégáink, és szakmunkástanulóink részére. Amint Ön is láthatta, a gépkocsin minden alkatrész megtalálható, mely ellektronikával mûködik, még a hátsó lámpák is. Ezeken pedig az autóvillamossági szerelõ tanulóknak lehet nagyon jól hibákat beépíteni.

Tisztelettel:

Kálmán Csaba
szervizvezetõ

Alsóörs 1. nap

prokee, 2008.08.12. 15:22

Nokérem, mától tart hivatalosan is a Nagy Nyári Találkozó. Sok érdekes esemény tarkította a napot, ezek egy részéről inkább nem beszélnék. Csendben reménykedem, hogy képek sem kerülnek elő róla :)

A wifit már nem kell lopni. Első körben végigjártam Csopakot, Alsóörsöt, Füredet, de nem találtam hotspotot. Aztán a sátor előtt felültem a Trabant tetejére, és remekül megy a T-Online. :)

 Jöjjön néhány kép, és két video. Első Omm, Tomnemtom, Miluman és Viktor Orr-gyakorlata, második pedig GDX-Analóg-Darti videója, enyhén kompromittáló részletekkel :)

 

 

 

 

Hoppá, sikerült wifit lopni. Itt ülünk a recepció előtt két laptoppal, és - mivel Darti kitalálta a fizetős hálózat jelszavát - pofátlanul, abszolút szem előtt nyúljuk a sugarat az éterből.

Időnként fogok dobélni ezt-azt, de szöveget nem sokat, inkább visszamegyek a sörökhöz - mégiscsak tisztább, szárazabb érzés.

Akali

Autóbuzik jelen, Omm és párja, Erika, Miluman, Tomnemtom és csemetéje a maga 187 centijével, Apamackó és párja, akik éppen évfordulót ünnepeltek, no és persze Tündérem és én.

Már első este konfrontálódtunk a lengyelekkel (Polák- Venger Dvá Enemy!), no meg a Zasszony által rendre tanított veterán-aspiráns Ladás csókával, mert túl hangosan beszélgettünk, de ők adták fel hamarabb...

Alsóörs

Vasárnap az Autóbuzikkal átvándoroltunk Alsóörsre, és Orrozásba, Fordítottkormányművesezésbe és fürdésbe csapott át a délután. Képek és video erről később, ennyire nem gyors a lopott wifi :)

Viszont pár kép és egy gyors sztori:

 

A csalódás

Lassan, megfontoltan ébredtünk. Pontosabban én kissé hirtelen, ugyanis szívtelen-lelketlen Lajos kolégámnak volt arca hozzá, hogy 8:15-kor megcsörgessen holmi első lengéscsillaptók hollétét firtatva.
Szépen lassan kitámolyogtam a sátorból, Darti integetett az út túloldalán látható QEK Junior mellől. Gyorsan előállítottam egy kávét cigivel, elősegítendő a hajnali bootolást, és átsétáltam a szomszédba.
Ekkor a kapu felől megjelent az első nyíregyházi különítmény, két Trabanttal és egy tűzpiros 5 ajtós régi Swifttel.
Dartival arról elmélkedtünk, mekkora kudarc.lehet ez nekik...
A kedden kezdődő találkozóra igazi hardcore résztvevőként leérkezik valaki hétfőn. Jó messziről persze. Felkel hajnal háromkor, fogmosás, telefontöltő, papírok, OK.
Indulás, nagy lendülettel. Az úton véletlenül felbukkanó idegen Trabantokat padlógázzal előzi, hátha ők is ugyanoda tartanak. Átvágnak Pesten, elég korán érkeznek ahhoz, hogy ne a reggeli dugóban kelljen araszolni. Leérnek Alsóörsre nyolc óra magasságában, boldogan közelítik meg a kaput azzal a tudattal, hogy ők lesznek az elsők. Az igazi, megbecsült, legmegszállottabb, nr. 1 résztvevők, egy nappal a kezdés előtt.

Ekkortájt dörgöltük a szemünkből az utolsó szem csipákat, a hűtőből kiszedtük a kaját, a mikróban megmelegítettük, közben hallgattuk a rádiót. Komplett összkomforttal érkeztünk, három sátor, egy lakókocsi, egy sátras utánfutó, két sörsátor, két hűtő, nagyképernyős tévé, áram, épp csak folyóvíz nem volt bevezetve. Túl voltunk az első masszív sörözésen, sőt, már ki is aludtuk.

Borzalmas lehet, ehhhehheheeee :)

Omm és Erika képei pedig itt láthatóak


Összesen 150 db. poszt, 8 oldal.

Címkék

1.1 (3) 131 (1) 2006 (1) 2007 (4) 2008 (1) 220v (1) 500 (4) 1203 (1) 1975 (1) 2011 (1) 2t (1) 50years (5) 601 (1) 603 (1) 8bit (1) Berlin (1) DDR (1) Gagarin (1) Horch (1) Jurij_Gagarin (1) Kriebstein (2) NDK (1) Németország (2) P240 (1) Sachsen (2) Szászország (1) Tyereskova (1) Valentyina_Tyereskova (1) A5 (1) Abarth (2) Ablaktörlő (2) Abszurd (1) Action (1) Adams (1) Aguilera (1) Aixam (1) Ajándék (1) Akali (1) Akrobatika (3) Alagút (1) Alapelv (1) Alfa (3) Alfa-romeo (1) Alkatrész (2) Alonso (1) Alpine (2) Alsoors (1) Alsóörs (8) Amerikai (1) Amiga (1) Andrássy (1) Angol (1) Anyád (3) Aprilia (1) Aquincum (1) Aranykezű (2) Arató_zsuzsanna (1) Arc (3) Arol (1) Aréna (1) Auchan (2) Audi (2) Auróra (1) Auto (3) Autobuzik (4) Autogramm (1) Autó (137) Autódoktor (2) Autófília (1) Autópálya (5) Avia (1) Awz (1) Axolotl (1) Bag (1) Baki (1) Balatonakali (2) Baleset (9) Bamako (3) Bank (1) Barbara (1) Baromállat (8) Beag (3) Belga (2) Belsöség (3) Belsőség (3) Benzin (1) Benzinkút (2) Berlin (1) Bika (1) Bill (1) Billiárd (1) Biztonsági_őr (1) Biztosítás (4) Blog (12) Bmw (9) Bogár (1) Bollywood (1) Bontó (2) Bovito (2) Breakdance (2) Bringaút (1) Brno (1) Bud_spencer (1) Bud_spencer_alagút (1) Bud_spencer_strand (1) Budai (1) Budapest (4) Buran (4) Bush (1) Busz (1) Buzibár (1) Bácsi (1) Béka (1) Béke (1) Bírság (1) Bólogató (1) Böngésző (1) Büntetőpont (1) Bőszénfa (1) Caddy (1) Camptourist (5) Carrera (2) Carstyling (1) Cenzúra (1) Chrome (2) Chrysler (2) Citroen (1) Cix (1) Club (1) Cnc (1) Colani (1) Commodore (3) Construction (1) Corgi_toys (1) Cottbus (1) Coulthard (1) Csaj (1) Csajka (1) Család (1) Csehország (1) Csepel (1) Csernobil (3) Csibe (1) Csináltál (1) Csomagtértető (5) Cube (1) D1 (1) Dabas (1) Dacia (1) Dal (1) Darth_vader (1) Ddr (4) De_sade (1) Dennis (1) Design (1) Dialer (1) Dinky_cars (1) Diszkó (1) Dkw (1) Dolly_roll (1) Dosztojevszkij (1) Douglas (1) Dr. (1) Dresden (1) Drezda (2) Dunai (1) Durrel (1) Dyane (1) E32 (4) E85 (4) Earth (1) Egyedi (1) Egyház (1) Eisenach (1) Elefánt (1) Elliot (1) Elveszett_helyek (1) Előzés (1) Email (1) Emelő (1) Englishrussia (3) Erkély (1) Eros (1) Escobar (1) Esztergom (1) Etanol (1) Etarget (1) Euroring (1) Európa (1) Expo (1) Ezmiez (1) F*szkivan (40) F1 (1) Facebook (2) Farsang (2) Faszozás (1) Fejhallgató (1) Fekete (1) Fekete_hó (1) Fekete_urom (1) Felirat (1) Felni (1) Felvonulás (1) Felújítás (8) Fenyőfa (1) Ferenc (1) Ferrari (4) Fia_gt (1) Fiat (5) Film (5) Finn (1) Flotta (1) Focus (1) Fogkefe (1) Fogtündér (1) Fogyasztás (1) Fogászat (1) For_max (1) Ford (3) Fordítóprogram (1) Forma1 (9) Fotó (5) Front_wiper (1) Fuck (1) Fékbetét (1) Fékpofa (1) Félkegyelmű (2) Füsti (2) Főcím (1) Galamb (1) Galaxis (1) Gerald (1) Ghia (2) Gif (2) Gina (1) Giulietta (2) Golf (1) Google (4) Gps (1) Graciela (1) Gröden (1) Gs (1) Gt (1) Gumi (1) Gwar (1) Gyere_kislány_gyere (1) Gyerek (1) Gyorshajtás (1) Gyökerei (1) Gyökerek (1) Győzelem_napja (1) Gépkocsi (1) Gépítélet (1) H4 (1) H7 (1) Hadifogoly-tábor (1) Haj (2) Hajtány (2) Hajtóműolaj (1) Hakkinen (1) Hamilton (3) Handshake_over_the_elbe (1) Hangosítás (1) Használati (1) Heidfeld (1) Hellókarácsony (7) Hidraulikaolaj (1) Hirdetés (1) Hoax (1) Hobo (1) Honda (1) Hopp (1) Horch (3) Hotel (1) Howto (1) Hulice (1) Hungária (1) Husszein (1) Háború (3) Hétvége (2) Híd (1) Híradó (1) Hó (3) Hómaró (1) Hülyenevek (1) Hülyeállat (71) Hőgomba (1) Hűtő (2) Ievan (1) Ikarus (2) Ikrek (1) Index (3) Ingyen (1) Instant_get (1) Internet (1) Iphone (1) Iwiw (6) Izirajder (1) Izzó (1) Jack_tremiel (1) Jacko (1) Janus (1) Japán (1) Javítás (1) Jerry (1) Jesolo (1) Jihlava (1) Jogosítvány (2) Jogszabály (2) Jones (1) Juliette (1) Juliette_lewis (1) Justicialista (1) Játék (3) Jézuska (1) Kaja (1) Kamera (1) Kamion (1) Karmann (2) Karthikeyan (1) Karácsony (2) Katalizátor (1) Kaufer (1) Keptelenseg (1) Keresztnév (1) Kereső (1) Kernyáné (1) Kertitörpe (1) Kerék (1) Keverék (1) Kgfb (1) Kia (1) Kilátó (1) Kirándulás (4) Kiszel (1) Kloepapierhut (1) Klorollen (1) Klub (2) Kocka (2) Kocsma (1) Koffeinmentes (1) Komment (2) Kommentvadász (1) Koncert (1) Kreinitz (1) Kresz (1) Kretén (2) Kromlau (1) Kubica (1) Kuka (1) Kulabá (1) Kulcstartó (1) Kulcsár_bácsi (1) Kultúra (6) Kutya (1) Kávé (1) Käfer (1) Kékes (1) Kép (1) Kétütem (1) Kétütemű_olaj (1) Kézigránát (1) Költözés (2) Könyv (4) Könyvtár (1) Következő_vásárló_miklós (1) Közlekedés (33) Közlekedési (1) Közlekedünk (1) Közterület_felügyelet (1) Lada (3) Lajoskomárom (1) Lakcímkártya (1) Lakoma (1) Lamborghini (3) Lancia (2) Lastun (1) Lee (1) Legalja (1) Leltár (2) Lengyel (1) Levegő (1) Lewis (3) Ligier (1) Lincoln (1) Link (2) Lipcse (1) Lloyd (1) Loituma (2) Lol (9) Lommatzsch (1) Lorenzkirche (1) Love (1) Lowtyo (3) Luigi_colani (1) Lánglovagok (3) Létra (1) Lúzer (1) M0 (1) M1 (1) M6 (3) Machern (1) Macska (1) Madonna (3) Magyar_népmese (1) Manhattan (1) Marea (1) Massa (1) Maszatolás (1) Matchbox (1) Matula (1) Maz (1) Mazda (1) Mclaren (1) Meerane (1) Meggyespite (1) Megállni_tilos (1) Meleg (1) Memória (1) Menetmetszš (1) Mercedes (2) Mercury (1) Merengo.hu (1) Meseautó (1) Meteor (1) Metró (1) Mig21 (1) Mikroszerelő (1) Mikulás (2) Mineapolis (1) Mini (1) Missy (1) Mit (1) Moaz (1) Mobiltelefon (1) Modell (1) Modern_talking (1) Mogyoród (1) Mongólia (1) Montypython (1) Morbid (1) Moszkvics (1) MotoGP (1) Motor (2) Motorlemoso (1) Motorolaj (1) Motoros (1) Motorosfutár (2) Motorvonat (1) Mozdony (1) Mozgólépcső (1) Mozi (6) Mtv (1) Muaha (1) Multicar (2) Munkahely (2) Munkatábor (1) Mátra (2) Máv (1) Média (4) Mónika (1) Mór (1) Múzeum (1) Mühlberg (1) Mühlberg_a.d._elbe (1) Műszaki_vizsga (1) Műőz (1) Napi_meló (6) Napszemüveg (1) Nasa (1) Navigáció (1) Ndk (10) Nemzeti_vágta (1) Net_run (1) Netrisk (1) Nevek (1) Nick_cage (1) Nohab (1) Nva (1) Nyakszar (1) Nyaltál_már_ma (1) Nyaralás (5) Nyelv (1) Nyelvlecke (1) Nyugdíjas (1) Nélküli (1) Némafilm (1) Német (3) Nő (2) Ocsem (1) Oka (2) Oklevél (1) Okmányiroda (1) Olajdoktor (1) Olajfinomító (1) Olasz (1) Olaszország (5) Oldtimer (1) Omm (1) Online (1) Orion (1) Orionette (1) Ork (1) Orosz (16) Orr (24) Ot_expo (1) P240 (1) P70 (1) P70.hu (1) Pablo (1) Pablo_escobar (1) Park (3) Parkoló (5) Party (3) Partyarcok (4) Partyfotó (4) Partyretard (3) Patarcsity (1) Pc (2) Pech (1) Penge_verdák (1) Petőfi (1) Photoshop (3) Pillangószív (1) Piramis (1) Plus/4 (2) Pláza (1) Pobjeda (2) Pokolgép (1) Polkaa (1) Popkultúra (1) Porsche (3) Posta (2) Postaköz (1) Potzner (1) Poén (30) Pratchett (1) Pripjaty (1) Programajánló (1) Projekt (2) Prokee (44) Prokee.hu (2) Prokopjevszk (1) Prototípus (3) Prototípusok (3) Protézis (1) Punk (3) Pályázat (1) Pánikszoba (1) Póló (2) Qss (1) Raiffeisen (1) Raikkonen (2) Recsk (2) Red_bull (1) Reggel (1) Regisztráció (1) Rekettyés (1) Reklamáló (1) Reklám (5) Releváns (1) Reload (1) Rename (1) Renault (2) Rendszám (1) Rendszám0 (1) Rendőr (1) Reptér (1) Repülőgép-baleset (1) Retro (32) Robogó (1) Robot (1) Rolls_royce (1) Romeo (2) Román (1) Ron (1) Roncstemető (1) Rosso (1) Rtl (2) Rubik (2) Rubik's (1) Ruckwarts (2) Rugós (1) Ruha (1) Rába (1) Rádió (1) Rádió6 (1) Rágó (1) Rávisz (1) Rózsaszín_pitbull (1) Sacco-deszka (1) Sachsenring (3) Sato (1) Scarabeo (1) Scheerti (1) Schumacher (1) Schwalbe (1) Sex (1) Show (1) Shuttle (2) Silverstone (1) Simson (1) Skoda (1) Smart (1) Sofőrök (1) Sorozat (1) Spam (1) Spanyol (1) Spears (1) Spectrum (1) Spider (2) Splash (2) Star (1) Star_wars (1) Start (1) Steady (1) Steadycam (1) Steile_wand (1) Steven_seagal (1) Steyr (2) Stopmotion (1) Stopposoknak (1) Stp (1) Strand (1) Stratos (2) Strehla (1) Subaru (1) Sukoró (1) Summerfest (1) Surányi (1) Suzuki (10) Suzuki_swift (1) Svihov (1) Swift (5) Szabadonfutó (1) Szaddam (1) Szalagavató (1) Szar_ízű (1) Személyi (1) Szentendre (1) Szerelés (1) Sziklakórház (1) Szilveszter (1) Szilánkok (3) Szinkron (1) Szolárium (1) Szorult_helyzet (1) Szovjet (3) Szovjetunió (3) Sztori (1) Sztrájk (1) Szumó (1) Számtan (1) Szánalmas (1) Százhalombatta (8) Szél (1) Színtelen (1) Szórakozás (1) Szülinap (1) Sástó (1) Sátor (1) Sávoly (1) Sírkő (2) Sólet (1) T-34 (1) T-55 (1) T1 (1) T_online (1) Tab (1) Tabló (1) Takagi (1) Talalkozo (1) Találkozó (17) Találkoó (1) Tank (2) Tanú (1) Tarlós (1) Tatra (2) Tavasz (1) Taz (1) Tc_gyorsulás (2) Technika (63) Tehén (1) Telefon (2) Tempo (1) Terence_hill (1) Terence_hill_freibad (1) Terry (1) Tesco (5) Teszt (1) Tetoválás (1) Thalmann (1) Tibi (1) Tiesto (1) Tina_turner (1) Tokio (1) Tolsztoj (1) Tom (1) Torgau (1) Tormentor (1) Torro (1) Tortellini (1) Totalcar (12) Trabant (95) Trabant. (1) Traktor (2) Tramp (2) Transporter (1) Treffen (1) Trolibusz (1) Tuning (18) Turbo (1) Tv (2) Tv_maci (1) Tábla (1) Tápegység (1) Távfűtés (1) Tél (3) Télapó (1) Tévhitek (2) Tököl (3) Történelem (4) Törvény (1) Török (1) Törölköző (1) Tünde (1) Tündér (1) Tűzoltó (3) Tűzoltóautó (1) Tűzoltóság (3) Tűzvédelem (1) U-bahn (1) U55 (1) Ukrajna (1) Under (1) Undorító (1) Uni (1) Uni1 (1) Uni_1 (1) Ur-p50 (1) Url (1) Usa (1) Usb (2) Utazás (2) Utcabál (1) Utánfutó (3) Utónév (1) Uv (1) Vasút (4) Vasúttörténeti (3) Velence (3) Velvet (1) Vers (2) Verstappen (1) Veterán (9) Vetélkedő (1) Vezeték (1) Viasat3 (2) Video (14) Videopályázat (3) Villamos (2) Világháború (1) Világkiállítás (1) Viszkozitás (1) Vizsga (2) Vladimirec (1) Volga (1) Volkswagen (1) Voyager (2) Vw (7) Válasz (1) Váltóolaj (1) Vár (1) Vásárlás (2) Víztározó (1) W201 (1) Wanderer (1) Wars (1) Wartburg (9) Wd40 (1) Web (16) Webcaffe (1) Weblapkészítés (1) Webshop (2) Wiper (2) Yetro (1) Zaporozsec (1) Zelivka (1) Zene (11) Ziu (1) Zseb (1) Zsiguli (1) Zsuzsi (1) Zwickau (8) Zx (1) április1 (1) áram (1) árpád (1) árvíz (2) átnevez (1) érd (3) érdekes (62) észak-korea (1) így (1) ízirájder (1) óbuda (1) újratöltés (1) úthenger (1) útikalauz (1) útmutató (1) űrprogram (3) űrsikló (3)

Archívum

  • 2023. Január (3)
  • 2020. November (1)
  • 2020. Május (1)
  • 2020. Április (1)
  • 2020. Március (1)
  • 2019. November (1)
  • 2019. Október (2)
  • 2019. Szeptember (1)
  • 2018. November (2)
  • Teljes archívum...