- prokee -

Fahren. Tanken. Fahren.


Összesen 150 db. poszt, 8 oldal.

Tommi hívta fel a figyelmemet az Atom blogján látható autóra.

 Most akkor trendet teremtettünk, vagy valami más célt szolgál a sárkány ? :)

Apropó, egy új video, tavalyi, de még nem használt felvételekkel CIX-Digitcam-Lacától

Narancs csapó 2

prokee, 2008.07.19. 08:00

Omm, azért csak jobb így, nem ?

Narancssárgítás

prokee, 2008.07.18. 11:00

Rendszeresen kapom az ívet, hogy régi Trabantosként rendszeresen idegen típussal járok találkozókra. Ez részben igaz is, bár azért évente legalább egyszer igyekszem odaillő autóval megjelenni.

Az ok egyébként igen prózai: lakótelepen nehéz autót építeni. Egy korrekt kertes ház beszerzéséig nagyon komoly projektbe nem is fogok bele - sokszor megszívtam már a távépítéssel. Hyperbosszantó "vendégségben" úgy autót javítani / szerelni, hogy mindig a legfontosabb alkatrész marad otthon...

Most viszont megelégeltem, és többé-kevésbé szalonképessé akartam varázsolni a Hybridet.

A flotta itt látható, a Corsa nem tartozik bele :) A Hybrid jobb szélen, még eche négyütem külsővel. A cél pedig a Swift mellett, valami hozzá hasonlót akartam kihozni a gépből.

Ezt akarom, azonnal. Viszont nincs rá pénzem. Adakozzatok, az nem lehet, hogy másé legyen :))) Szopok, nyalok, gombot varrok, sőt, adok autogrammot is, és szívesen viselkedem Győzike módra, ha szükséges ! :)

Persze, szívesen várom büdös nagy multicégek ajánlatát is, rengeteg zsével, minek fejében hajlandó vagyok életem hátra lévő részét kólaivással, hamburgerevéssel, dezodorálással, vagy nyálas marketingdumák kiötlésével és megírásával tölteni.

Kell, és kész. Hogy is mondják Autóbuziul ?

Instant Get !

...és persze meg ne merje venni senki ! :)))

Csendben jegyzem meg, az a fura felni, 4x160-as osztókörrel a Melkus gyári könnyűfém felnije. És ez bizony könnyű. Tényleg.

Nakéremszépen.

Ezt is megértük. Hosszas szívás, várakozás után végre megjelent az a rendeletmódosítás, amely szerint a kétütemű autók környezetvédelmi felülvizsgálatára vonatkozó szigorított határértékei 2020. december 31-ig megfelelnek a gyártó által  megadott határértékeknek.

Akkor most nem kell katalizátor ?

Nem, sőt, eddig sem kellett. Senki sem írta elő, hogy ezekre az autókra katalizátort kell szerelni. Viszont előírtak egy olyan határértéket, amelyet egy ilyen motor katalizátor nélkül gyakorlatilag nem tud huzamosabb ideig teljesíteni. Tehát három megoldás volt:

1. katalizátor felszerelése - nincs, drága, plusz nem biztos, hogy ezzel tudja az értékeket a második zöldkártya-mérésen is.

2. valamely más módon teljesíteni az értéket - ez alkalmilag megoldható, de csak a mérés idejére. Ez persze elég a zöldkártyához, de nem kellemes tudat úgy autózni, hogy törvényszegő, csaló, hitszegő vagy.

3. autót kivonni a forgalomból - ja, persze, akinek így negyven év után is Trabantja van, az vagy imádja, vagy erre telik. Egyik esetben sem megoldás, hogy elvesszük, és kész.

Magyarországon jelentős számban használnak Trabant Hycomatot a (valódi) mozgássérültek. Az ő szemükben a Trabant sokszor az egyetlen helyváltoztató eszköz. Az eredeti rendelet ugyan hagy egy kibúvót számukra, hiszen a mozgássérültek autóira határozatlan ideig kitolta a szigorítást - ám erről gyakorlatilag senki sem tud. Még a zöldkártyások sem...

...ésakkormost ?

Az van, hogy tavaly december 31-ig volt haladék azok számára, akik régi tulajdonosként (2004 közepe előtt bejegyzett tulajdonos vagy üzembentartó) még megtartották Trabantjukat. Mivel az egész rendelet értelmetlen és betarthatatlan, a Közlekedési (és mittoménmilyen) Minisztérium januárra ígérte a határidő kitolását.

No, ez nem történt meg egészen idáig. Nyilván enne örömére az elmúlt fél évben egy rakás Trabantot bezúztak, kivontak a forgalomból, és igen elenyésző az igazán kitartó gazdák száma.

Most megjelent a Magyar Közönyben (itt letölthető, 29. oldal), miszerint a határértéket 2020-ig kitolták.

Örülök, na. Azért megjegyzem, aki holnap zöldkártyázni indul, vigye magával a közlöny ide vonatkozó részét, mert a zöldkártyások zöme nem olvassa azt :/

A rendelet pontos szövege:

(kattints, nyílik!)

Persze az élet nem habostorta...

Csendben jegyzem meg, hogy azért ezután sem lesz fenékig tejfel a Trabantosok élete. Alig találni már olyan zöldkártyást, aki vállal kétütemű autót. Szinte elérhetetlen bármilyen fontos alkatrész, tehát lassan nem lehet vizsgaképes állapotba hozni egy ilyen autót. A bontók már kompletten dobják ki az autókat, nem tesznek el üveget, ülést, kormánykereket. A motorokat-váltókat kiszedik, ha aznap nem jön rá vevő, már megy is a színesfém-gyűjtőknek. Sok helyen kalapáccsal törik össze a blokkot, mert egyszerűbb így szelektálni, mintha szétszednék...

Szóval, autóbuzik, addig mutogassatok Trabantot a gyereknek, amíg megtehetitek :)

Csendben jegyzem meg, ha jól értelmezem, ez a módosítás nem csupán a 2004 utáni tulajdonosokra vonatkozik, hanem a friss vásárlókra is. Persze ehhez össze kellene szedni a rendelet összes módosítását, és egyben értelmezni, de nagy valószínűséggel erről van szó.

Programajánló

prokee, 2008.07.14. 13:00

Lassan lehet készülődni. Idén is lesz Nagy Nyári Találkozó Alsóörsön, ahol a Trabantosok és Wartburgosok (meg persze egy rakás más autó) összejönnek, és autó-sör-csaj társaságában furcsa dolgokat művelnek.

Időpont: 2008. augusztus 12-17. Helyszín: Alsóörs, Európa-Kemping


Igazi hardcore autóbuzik (mint például én is, ugye :) ) kezdhetnek már augusztus 8-án is, ekkor ugyanis Balatonakaliban KGST-veterántalálkozó lesz.

 Időpont: 2008. augusztus 8-10. Helyszín: Balatonakali, Strand-Holiday kemping.

Mindkét rendezvényről bővebb információ olvasható itt.

(Kép Trabant USA-ról, kösz Molyhos!)

A pesti autó - anno

prokee, 2008.07.07. 10:00

A bevezető majd minden mondtata ma is megállja a helyét. Azon kívül borzasztóan szp autók vannak benne :)

 

Silverstone

prokee, 2008.07.06. 16:26

Azt hiszem, új értelmezést nyert a "kaotikus verseny" kifejezés a hétvégi F-1 futamon.

A történteket nem nagyon akarom felidézni, biztos megteszi helyettem Omm. (Megtette...)

Tennék viszont néhány észrevételt.

-  Silverstone az egyik legnagyobb hagyományokkal bíró F-1-es pálya. 58 éve rendeznek itt versenyeket kisebb-nagyobb kihagyásokkal. (Egyébként nem igaz, amit Sport Géza írt, miszerint minden évben volt itt verseny -nagyjából 25 évig Silverstone és Brands Hatch felváltva rendezte a Brit Nagydíjat). Jövőre ugyan lesz még egy futamuk, de mivel nemrég került nyilvánosságra, hogy 2010-től Doningtonba költözik a nagydíj, a helybélieknek (és persze minden britnek) komoly sikerélményt adhatott, hogy brit pilóta, brit csapat nyert a Brit Nagydíjon. El tudjátok képzelni, milyen eufóriát okozna, ha a Magyar Nagydíjon a Sopianae-MOL-Rába team versenyzője, Kovács Antal nyerne ? :)

1950-ben itt rendezték az első versenyt, ahol egyébként 21 indulóból öten értek célba. A versenyt Giuseppe Farina nyerte úgy, hogy 70 kör alatt a negyedik és ötödik helyezettnek 2-2 kört adott.

-Sok-sok év egyhangúság után, amikor borítékolhatóan Ferrari-McLaren-Renault dobogósokat láthattunk, végre ezeresélyes versenyeket láthatunk. Igaz ez persze azokra a futamokra is, ahol nincs ekkora eső, így aztán kialakulhatnak olyan, évek óta nem látott helyzetek, mint a hármas holtverseny a világbajnoki tabellán, a sok éve dobogó közelébe sem került csapatok pedig a harmadik vonalból az eddig nem is létező másodikba kapaszkodnak fel, és onnan piszkálják a bot végével az élmenőket.

- Esőt minden versenyre !!! Tudom, hogy a versenyzők és csapatok szempontjából ez katasztrófa, hiszen hosszú és verejtékes munkával megálmodott stratégiák dőlnek romba pillanatok alatt, akár többször is egy versenyen, de ez engem, nézőt, nem érdekel ! Izgalmas, fordulatos versenyt akarok látni, és ilyenkor még az sem érdekel, ha nem az nyer, akit én szeretnék. Sajnálom Kubicát, sajnálom Massát, de bocs, ilyen az élet...

Vers

prokee, 2008.07.03. 10:00

Autóbuzikkal társalogtunk autós versekről, és eszembe jutott. Annyira nem jó, hogy oda rakjam fel, de annyira meg nem sz*r, hogy ide se.

Tehát:

Füstbement terv

Egész úton hazafelé
Azon gondolkodám,
Hogyan fogom beindítni
Régen látott Skodám

Mit mondok majd először is
Kedves, szépet neki
Midőn a benzint benyelé,
De nem pufogá ki.

S jutott eszembe számtalan
Szebbnél szebb káromlat,
Midőn nyeherészik a starter,
De a szekér nem halad.

A kárpitba rugdalék,
Repül ezer szilánk,
És én mentem busszal aznap is,
Mint a lúzer apám.

Alkalmi vétel

prokee, 2008.06.29. 13:30

Benzines-gázos négyütemű Wartburg 50.000-ért ?

Igazán alkalmi vétel...

Nonfigi

prokee, 2008.06.27. 17:45

Lehet, hogy van valami haragosa ? :)

Akinek még nincs programja hétvégére, vagy van, de érdemes lemondani, annak jelzem, ezen a hétvégén, péntektől vasárnapig partizunk Balatonakaliban, a Strand-Holiday Kempingben.

Autó- és motorbuzikat, vagy csak jó társaságra vágyókat típustól függetlenül várunk.


Részletek a képre kattintva.

Rossz idő természetesen nem lesz, ha mégis, az nem akadály. Ha kedveled a beszélgetős-sztorizós-sörivós társaságot, ott a helyed.

Orros video

prokee, 2008.06.08. 18:00
...mert olyan régen volt már.

Semmi nagy vaszizdasz, csak a céges nyitott hétvégén kaptak a kollégák és az ügyfelek egy kis ízelítőt.

Jó régóta adós vagyok vele, akkor most itt van:
 

Szilánkok

prokee, 2008.06.06. 08:04
Mire jó az üvegszem ?

2005-ben a Trabant-Wartburg Klub Nagy Nyári Találkozóján, Alsóörsön történt. A kempingben egy üres, füves placc játszotta a dühöngő szerepét, ahol ugye megfelelően fel- és bepörgött arcok tolták szét a féltve őrzött autóikat.

A placc elég sikeres volt, rendszeresen csapatott ott valaki, sőt, sokszor egyszerre többen. Vigyázni kellett, mert zártszelvényből hegesztett kapcsolószekrény-állványok tarkították a gyepet - gondolom, valamikor ezt a részt is parcellázni tervezték, de nem jutott el a befejezésig.

Egyik nap délelőtt megjelent egy alacsony, félszemű emberke egy nagyon kicsi motoron. Elmondta, hogy ő itt a kempingben szerződéses gyermekfoglalkoztató, nevezetesen íjász. Déltől ő íjászatra fogja tanítani a jelentkező gyerekeket a dühöngőben.

- Ember, ott autók pörögnek, nem biztos, hogy egészséges dolog lenne bevinni közéjük a csemetéket.
- Hát éppen ez az, ki kellene üríteni a placcot, mert íjászkodni fogunk.
- Az nem fog menni. Itt most rendezvény van, aminek részeként megegyeztünk a kempinggel, hogy a gyepen dühöngő lesz. Menjek oda, és zavarjam ki a begőzölt autósokat ? Kizárt dolog.
- De nekem szerződésem van, és gyerekekkel fogunk íjászkodni.
- Akkor egyeztessen a kemping vezetőjével, ha ő szól, kizavarjuk az autókat.

Ebből természetesen semmi sem lett, de mégis, kompromisszumkész srácok vagyunk, hát felajánlottuk, hogy egytől kettőig kiürítjük és leszalagozzuk a dühöngőt. Ezalatt ők íjászkodnak, aztán elpakolnak, és kinyitjuk az átjárót - mehet tovább a csapatás.

Így is lett, egy körül megjelentek a gyerekek, közöttük az íjász emberünk. Hozott egy anatómiailiag korrekt, szétszedhető, habszivacs műőzet. Játszottak egy órát, majd kisétáltak, Stüszi vadász felpattant a zsebmotorjára, és elhúzott, ami-a-csövön-kifér módra, üveghangon, nagyjából 18 km/h sebességgel.

Szalag le, autók be, folytatódott tovább a pörgés-forgás. Aztán eltelt pár óra, és szóltak a srácok, hogy engem keres egy furcsa figura.

Természetesen félszemű barátunk volt, Kalóz Jack, Tell Vilmos és Morgó keverékeként landolt előttem a naked bike-jával. Enyhén zaklatott hangon szólalt meg, én közben azt vizslattam, mi is olyan furcsa rajta.

- Az őzem... szét... és nem ebben egyeztünk meg... háromszázezer forint...

Eközben rájöttem, mi olyan furcsa. Emberünk sírt, könnyezett a megmaradt egy darab egészséges szemével. (Mint utólag megtudtam, a rossz szemét évekkel azelőtt kiíjazták a helyéről...) Nem nagyon értettem, mi is a probléma, de szépen lassan elvezetett a dühöngőt szegélyező árokig. Ott kezdett körvonalazódni a helyzet...

Emberünk az íjászverseny után a placcon felejtette a műőzet, majd elment. Megérkeztek az autók, és megindult az őrjöngés. Valaki észrevette az őzet, és úgy fest, akkor és ott jó ötletnek tűnt elgázolni. Valószínűleg teligázzal középre vették az állatot, amely egyrészt azonnal darabokra szakadt az illesztések mentén, másrészt felrepült a levegőbe, és néhány méter után a betonozott árokban landolt. Az esés sem kevésbé viselte meg - bár vér nem volt, de legalább olyan rondán festett, mint egy igazi őz, amikor áthajt rajta egy Kraz.

Tolólappal.

Ötször.

Oda-vissza.

Szegény állat alkalmatlanná vált a további felhasználásra, vagy legalábbis annyira volt alkalmas célpontnak, mint mondjuk egy kupac zúzottkő. El lehet ugyan találni, csak nem érdemes.

Közben emberünk csendben hüppögött mellettem, és próbálta ecsetelni, mekkora veszteség ez neki, milyen iszonyatosan drága egy ilyen habszivacs őz, és mennyire nehéz beszerezni. És egyébként is, hogyan fog most ő gyerekeket íjászkodásra nevelni.

Én próbáltam nyugodt és együttérző maradni, de akárhányszor ránéztem az íjászra, komolytalansági rohamom támadt - roppant mulatságos dolog egy félszemű, ráncos Danny Devito, miközben egy szeméből csorognak a könnyek...

Happy end nincs, Ogre bácsi csendben hüppögve összeszedte az őz maradványait, valamiképpen felkötözte a csopperére, és higgadt tempóban elhúzott...

Igazoltatás

Kedvenc rendőrös kalandom éjszaka történt. Nem, nem, sajnos nem rendőrnők voltak benne, akik a be nem kapcsolt öv miatt erőszakot vettek rajtam...

Akkor éppen a XIII. kerületben dolgoztam, és Csepelen laktam. Időnként, ahogy aznap is, elég későn végeztem, kicsivel 11 után. Ez azt jelentette, hogy éjfél előtt valamivel értem be Csepelre, meglehetősen fáradtan.

Ebben az időben egy meglehetősen feltűnő, éjjel is könnyen azonosítható, citromsárga-fekete Trabanttal jártam, amelyre igen gyakran köszöntek rá a szembejövő autók. Közöttük persze sokszor rendőrautók is, hiszen a fél csepeli kapitányságnak Trabantja volt, illetve Sheriff cimborám által meglehetősen gyakran nyújtottam elektromos gyorssegélyt a helyi járőrkocsiknak.

Aznap Csepel közponjában egy járőrkocsit értem utol. Bal hátulról, a lehúzott ablakból egy derékig kilógó ember jelent meg, hevesen hadonászva. Furcsa balettmozdulatairól felismertem Gézát, a polgárőrt, aki egyébként egy Csepel-Dabas diszkójárat alkalmából a mintegy 6 kilométer múlva üzemanyaghiány miatt lefulladó Trabant vezetőülésén így kiáltott fel: "Muhaha, pedig 500-ért tankoltam...)

Naszóval, Géza integet, én egy fáradt refi-villantással visszaköszönök, balra elkanyarodok, ők pedig száz méterrel később a párhuzamos útra fordulnak be.

Leérek a Duna partjára, ahová a párhuzamos út is befut. Csendben, kicsivel 50 felett gurulok, van még ~2 km hazáig. Ekkor megjelenik mögöttem etgy járőrkocsi, és villog. Refivel, nem kék fénnyel. Na, gondoltam. megjött Géza, valami ismerős rendőrrel. Közben a fehér Felicia közelebb jött, szinte tolt. Én meg besz*ri gyerek vagyok, nem jó ómen rendőrautóval koccanni egy fékezés miatt - gondoltam, gyorsítok. Természetesen ő is.

Egy idő után erős 80-90 körül csapattunk, kezdett zavarni a szitu. Közben ők kis kihagyásokkal villogtatták a refit, amit kezdtem elunni. Arra gondoltam, biztos Sheriff vezet, és így köszön, illene visszaköszönni, hátha abbahagyja. Rendes verseny-Trabanthoz illően volt az autón Knight-Rider futófény, igaz, rendhagyó módon a hátsó lámpa izzóit kapcsolgatta - baromira látványos volt. Na, ezt én gyorsan bekapcsoltam. Erre a járőrkocsi egy pillanatra lemaradt (gondolom, meglepődött), majd újra zárkózott, és még veszettebb villogásba kezdett.

Ha buli, hát buli. Gondoltam, tetszett a srácoknak a fényeffekt, akkor nyomom a másik gombot is. A padlólemezen alulról egy szép, szabályos kék villogó volt rögzítve, ami elég hatásosan nézett ki, ahogy a kocsi alól forgott ki a kék fény.

Azt hiszem, ez egy kicsit sok volt. Felicia kapott egy visszakettő-padlót, megjelent a bal oldalamon, egy, az anyósülés ablakán kilógó, hyperideges, vadidegen rendőr, "Ájjjonmámeg, basszameg !!!" csatakiáltással az ajkán...

No, bajban vagyok... Félregurultam, ők elém. Jóestét, személyiforgalmijogosítvány, stb...

- Fiatalember, mutassa már meg azt a flippergépet a hátsó lámpában !

- Flippergépet ???

- Amit villogtatott nekünk menet közben.

- Ééééén ? Nem villogtattam semmit, valószínűleg megint testhibás a lámpa, olyankor szokott furcsán kinézni - próbálkoztam.

- Na ne nézzen hülyének, a kék fény is testhiba ?

Gyenge próbálkozás volt, gyorsan fel is adtam, bekapcsoltam mindkettőt. Igazából tetszett nekik, de nyilván nem mondhatták. Közben (mivel bekapcsolt helyzetjelzővel álltunk az út szélén) kiszúrták a szép zöld első izzókat is - ezt még elütöttem azzal, hogy az autó régebbi az aktuális KRESZ-nél, és ezért lehet zöld fény is elöl. (Ebbe most ne menjünk bele, hülyeség,  de ettől még megmagyarázható).

- Mondja, mindenkinek bekapcsolgatja ezeket a fényeket ?

- Ááá, nem, dehogy, csak most.

- Pont egy rendőrautónak ???

Nos, hosszú tízpercek alatt sikerült megmagyaráznom a szitut, miszerint három találkozó között vagyunk, csak ezért vannak fent a fénytechnikák. Plusz azt hittem, ismerős rendőrök b*sztatnak a mögöttem jövő autóból. Erre persze rögtön érdekelte őket, kit ismerek a kapitányságról. Nem szoktam senkire hivatkozni, ezért nehezen köptem ki Sheriff nevét.

- Na, a Gyurka... Derék... Na üljön be, és menjen innen iszonyatos gyorsan !!!

Megúsztam...

Pár nap múlva rendőrnap volt a napközis táborban, amelynek megkoronázásaképpen kötélhúzást rendeztek a csepeli és erzsébeti rendőrök között. Az elképzelés az volt, hogy a két kerület közötti kompot kell időre kihúzni az erzsébeti oldalra.

Sheriff szólt, hogy a csepeli rendőrök kevesen vannak, menjünk segíteni. Természetesen  beálltunk, megragadtuk a kötelet, és húztuk.

Nyertünk. Igen nagy lendülettel. Akkorával, hogy a komp partra érkezésével óriásit estünk, én például nagy ívben landoltam az engem néhány napja megállító rendőrön :)

Ez egy ilyen nap

prokee, 2008.05.21. 14:12
Abszurd szerda.

Volt ugye az elszabadult vascső. Aztán a nulláson két busz és egy személyautó, az oda siető mentő felborult egy ütközés miatt, és nem mellesleg egy másik baleset is volt a nulláson.

A cikkben meg ezt olvasom:
"A balesetet az okozhatta, hogy elfolyt a fékfolyadéka a busznak, amely az előtte haladó autóbuszba rohant, értesült a HavariaPress."

A képek alapján két Ikarus 200-as csattant össze. Azokon meg nincs túl sok fékfolyadék (és nem fékolaj, mondaná Bacsó kolléga...), merthogy légfékes járművek.

Még szerencse, hogy a cikk korábbi verziójában szereplő kitételt, miszerint a hátulról érkező személyautó az elszivárgott folyadékon csúszott meg, és emiatt ütközött a hátsó busznak. Nem mellesleg a harmadik szereplőként jelen lévő autó ráadásul legelöl volt.

Már a napi borzongás-adagját sem szerezheti be biztonságban az ember...

Yetro

prokee, 2008.05.18. 19:07
A hétvégén Balatonfüreden jártunk, ahol a Yetrosztálykirándulás landolt.


Balról jobbra, lent: apamackó, Omm, Tündérem, én, Zita, Scheerti

Omm és Zita indult a versenyen, az ő érkezésüket várva ültünk a kapuban majdnem sötétedésig. Pedig siettek...



A várakozással töltött időt hasznosan töltöttük, apamackóval egy villámgyors Subaru-röpbemutatót is prezentáltunk - video nemsokára.

Egy ilyen rendezvényen valójában autókat kellett volna fotóznom, belemélyedni a technikai részletekbe. Ezt viszont meghagyom azoknak, akiknek a "Barátok közt" kifejezésről kizárólag a tévésorozat jut eszébe.

Valószínűleg készül majd egy alaposabb beszámoló is, addig csak a legfontosabb információk:

- Ha egy Subarunak platója van, attól még összkerekes, de alapból hátsó hajtású.
- Akinek nincs 700 ccm hengerenként, az bizonyára buzi.
- Omm kifogástalanul  énekli szerbül Surda dalát, vagy ha nem, hát nem tűnik fel senkinek.
- Rendes autóbuzi a reggelt fajanszkormányt tekergetve kezdi.
- Scheerti tényleg  vett egy R-19-est.

Addig pedig nézegessetek szovjet kabriókat ! :)

Téridő-anomália

prokee, 2008.04.29. 21:30
Bólogató kutya - Suzuki Swift. Ráadásul nem hátul, hanem elöl. F*sza.
Plusz háttérben retro gyorsbüfé, klasszikus hyperfinom hamburgerük van !

Büszkén jelenthetem ki, Camptourist-tulajdonos lettem.



Mi az a Camptourist ?

Sátras utánfutó. Összecsukva úgy fest, mint a fenti képen, kinyitva pedig valahogy így:



Egyelőre friss a dolog, majd a próbafelállításnál fotózok, videózok.

Addig is, hogy el tudjátok képzelni, íme pár fotó a folyamatról:








Összesen 150 db. poszt, 8 oldal.

Címkék

1.1 (3) 2007 (4) 500 (4) 50years (5) Kriebstein (2) Németország (2) Sachsen (2) Abarth (2) Ablaktörlő (2) Akrobatika (3) Alfa (3) Alkatrész (2) Alpine (2) Alsóörs (8) Anyád (3) Aranykezű (2) Arc (3) Auchan (2) Audi (2) Auto (3) Autobuzik (4) Autó (137) Autódoktor (2) Autópálya (5) Balatonakali (2) Baleset (9) Bamako (3) Baromállat (8) Beag (3) Belga (2) Belsöség (3) Belsőség (3) Benzinkút (2) Biztosítás (4) Blog (12) Bmw (9) Bontó (2) Bovito (2) Breakdance (2) Budapest (4) Buran (4) Camptourist (5) Carrera (2) Chrome (2) Chrysler (2) Commodore (3) Csernobil (3) Csomagtértető (5) Ddr (4) Drezda (2) E32 (4) E85 (4) Englishrussia (3) F*szkivan (40) Facebook (2) Farsang (2) Felújítás (8) Ferrari (4) Fiat (5) Film (5) Ford (3) Forma1 (9) Fotó (5) Félkegyelmű (2) Füsti (2) Ghia (2) Gif (2) Giulietta (2) Google (4) Haj (2) Hajtány (2) Hamilton (3) Hellókarácsony (7) Horch (3) Háború (3) Hétvége (2) Hó (3) Hülyeállat (71) Hűtő (2) Ikarus (2) Index (3) Iwiw (6) Jogosítvány (2) Jogszabály (2) Játék (3) Karmann (2) Karácsony (2) Kirándulás (4) Klub (2) Kocka (2) Komment (2) Kretén (2) Kultúra (6) Költözés (2) Könyv (4) Közlekedés (33) Lada (3) Lamborghini (3) Lancia (2) Leltár (2) Lewis (3) Link (2) Loituma (2) Lol (9) Lowtyo (3) Lánglovagok (3) M6 (3) Madonna (3) Mercedes (2) Mikulás (2) Motor (2) Motorosfutár (2) Mozi (6) Multicar (2) Munkahely (2) Mátra (2) Média (4) Napi_meló (6) Ndk (10) Nyaralás (5) Német (3) Nő (2) Oka (2) Olaszország (5) Orosz (16) Orr (24) Park (3) Parkoló (5) Party (3) Partyarcok (4) Partyfotó (4) Partyretard (3) Pc (2) Photoshop (3) Plus/4 (2) Pobjeda (2) Porsche (3) Posta (2) Poén (30) Projekt (2) Prokee (44) Prokee.hu (2) Prototípus (3) Prototípusok (3) Punk (3) Póló (2) Raikkonen (2) Recsk (2) Reklám (5) Renault (2) Retro (32) Romeo (2) Rtl (2) Rubik (2) Ruckwarts (2) Sachsenring (3) Shuttle (2) Spider (2) Splash (2) Steyr (2) Stratos (2) Suzuki (10) Swift (5) Szilánkok (3) Szovjet (3) Szovjetunió (3) Százhalombatta (8) Sírkő (2) Találkozó (17) Tank (2) Tatra (2) Tc_gyorsulás (2) Technika (63) Telefon (2) Tesco (5) Totalcar (12) Trabant (95) Traktor (2) Tramp (2) Tuning (18) Tv (2) Tél (3) Tévhitek (2) Tököl (3) Történelem (4) Tűzoltó (3) Tűzoltóság (3) Usb (2) Utazás (2) Utánfutó (3) Vasút (4) Vasúttörténeti (3) Velence (3) Vers (2) Veterán (9) Viasat3 (2) Video (14) Videopályázat (3) Villamos (2) Vizsga (2) Voyager (2) Vw (7) Vásárlás (2) Wartburg (9) Web (16) Webshop (2) Wiper (2) Zene (11) Zwickau (8) árvíz (2) érd (3) érdekes (62) űrprogram (3) űrsikló (3)