- prokee -

Fahren. Tanken. Fahren.

A mai nap izgalmai

prokee, 2007.01.06. 23:00
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 09. 02-án átmásolva a blog.hu-ra)

1. Voltam szalagavatón. Nem saját, másvalakié.
Az egész suli teli volt emberekkel, alig találtunk helyet a galérián.
Jól melegem lett, kabát le, ráterítettem a korlátra.
Nagyjából ekkor vettem észre, hogy az egyetlen, még meglévő, működő BEAG hangfal fölé sikerült letelepednem :)



2. Börtön, haha, tárgyalás, hahaha, kivégzés, hahahahahaha, itt a bizonyíték, hogy a Főnök él és virul, ráadásul szalagavatóra jár:


Hangtechnika

prokee, 2006.06.10. 10:33
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

gyre inkább a Nagy Nyári Találkozó tölti ki a napjaimat. A héten például a hangtechnikával játszottam, minden este meló után fél hattól nagyjából 11-ig, éjfélig reszeltem.

A tavalyi és tavalyelőtt hangosítást joggal érték kritikák. Elöl túl hangos volt, hátul nem lehetett hallani semmit, ráadásul a kontroll-hangszórók hiánya miatt nem sikerült belőni a megfelelő hangszínt sem. Hol kevés, hol sok volt a magas, hol meg teljesen hülyén szólt.

Idén "új" technikával jelenünk meg. Többeknek ismerős lehet a régi május 1-i partykról, vagy a tavaszi-őszi találkozókról a ~30 éves BEAG technika, a vasállványra szerelt hasábhangszórókkal. Eredendően Andrássy Gábor tulajdonában volt, ám az utóbbi időben olyan szinten elhanyagolta és lelakta a cuccost, hogy a tavaszi találkozón hosszas kínlódással tudtuk csak életre lehelni. Ezért a Klub ki sem fizette a bérletet, viszont vételi ajánlatot tett a rendszerre.

Szóval, jelenleg van egy meglehetősen elhanyagolt és lelakott technikánk.

A legnagyobb problémát az jelentette, hogy mezei, nagyrészt szigeteletlen, 5.5 csúszósarukkal csatlakozik a rendszer minden eleme. Ezért hétfőn először nekiláttam a hangfalakhoz vezető kábelek javításának. Sajnos majd mindehol méteres-kétméteres szakaszonként volt kézzel sodort toldás, így az első este el is ment három kábel rendbetételére. A csatklakozásokat is megoldottam, maradt a "classic" csúszósaru, de korrekt házzal. Nagyjából azonos a megoldás a Trabant átfolyásmérő műszer csatijával.

A 11 hangfalból 10 tökéletesen működik. A 11. darab teljesen néma, ha sikerül feléleszteni, ő lesz a "kontroll-láda" a keverő mellett. Az állványok maradnak, betonbiztosnak tűnnek, mint ahogyan a hangszórók háza is. Ha egyszer atomháború törne ki, szeretnék ez idő alatt egy BEAG-hangfalban tartózkodni :)

Tegnap estére eljutottam odáig, hogy 10 hangfal, egy erősítő, illetve a keverőpult 4 csatornájából 3 már tökéletesen működik, valamint a 6-ból 5 kábel készen van. Gondoltam, ki is próbáljuk "CIX-688" Lacával. Egy egyszerű hordozható magnó-CD-ráidó-kombóval megküldtük a muzsikát, mellé egy klasszikus BEAG mikrofont, és próbaüzemet tartottunk.

Természetesen nem studió-minőség, de sokkal jobb, mint amire számítottam. Ezek után biztos, hogy ez a technika lesz lent, így a "színpad" környékén lehetünk halkabbak, hátul pedig tökéletesen hallható lesz minden. Ha a maradék két erősítőből is sikerül legalább egyet életre lehelni, akkor a hátsó hangszórókat is külön tudjuk izgatni, így kellemes szinten tudjuk tartani a zajártalmakat, mégis minden fontos infó eljut majd a hátrébb letelepülőkhöz.

Erről jut eszembe, társadalmi munkára keresek tehetséges elektroműszerész klubtagot :)))
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.24-én átmásolva a blog.hu-ra)

Holnap meg találkozó...
Ha jól számolom, van még nagyjából 14 óra, beleértve az alvásra, és odahaladásra számított időt... Lassan összeállnak a programok is, és asszem lassan aktuális az oklevelek kinyomtatása is :)))

Ahogy nézem, éppen esik valami esőféle, ami nem meglepő - emlékeim szerint nem volt még tavaszi vagy őszi találkozónk rossz idő nélkül. Persze még nyári is alig...

Külön kihívás lesz a Motorosfutár hangosítását éleszteni. Nem első alkalommal kell megbirkóznom azzal a bizonyos közhelyes ördöggel, amely a teknyikában bújkál, de amennyiben a nevezett patás létezik, az minden bizonnyal ebben a berendezésben lakozik.
Viszont minden más, modern, hyperfejlett technológiát felsorakoztató hardverrel szemben maximálisan érzéketlen mindenféle külső behatásra. Szerény véleményem szerint a vasállványos, páncélozott BEAG hangszóróival egy romosabb dédnagyi is pépesre zúzhatná a Volánbusz Rt komplett gépjárműállományát, beleértve a műszaki mentőkamionokat is, majd mindezek után kristálytiszta hangzással elkaraokézhatná rajta a Hajmási Péter, Hajmási Pált :)

Azért izgulok, hogy megszólal-e :)))



Ja, oklevél. Kicsit fura lesz. Fellelkesülve a nyári találkozón, Alsóörsön gyártott okleveleken, névre nyomtatott lapok lesznek. Mivel a hely és idő alkalmatlan a helyben legyártásra, mindenki kap majd egy "sajtcetli" jellegű fekete-fehér papírt (csak igényesen!), aztán a kész, névre szóló "igazit" meg postázza a klub.

Itt az alapötlet, Belfegor és Fiser jóvoltából:


Itt pedig a tervezett tavaszi oklevelek, még kategória és név nélkül:



Címkék

1.1 (3) 2007 (4) 500 (4) 50years (5) Kriebstein (2) Németország (2) Sachsen (2) Abarth (2) Ablaktörlő (2) Akrobatika (3) Alfa (3) Alkatrész (2) Alpine (2) Alsóörs (8) Anyád (3) Aranykezű (2) Arc (3) Auchan (2) Audi (2) Auto (3) Autobuzik (4) Autó (137) Autódoktor (2) Autópálya (5) Balatonakali (2) Baleset (9) Bamako (3) Baromállat (8) Beag (3) Belga (2) Belsöség (3) Belsőség (3) Benzinkút (2) Biztosítás (4) Blog (12) Bmw (9) Bontó (2) Bovito (2) Breakdance (2) Budapest (4) Buran (4) Camptourist (5) Carrera (2) Chrome (2) Chrysler (2) Commodore (3) Csernobil (3) Csomagtértető (5) Ddr (4) Drezda (2) E32 (4) E85 (4) Englishrussia (3) F*szkivan (40) Facebook (2) Farsang (2) Felújítás (8) Ferrari (4) Fiat (5) Film (5) Ford (3) Forma1 (9) Fotó (5) Félkegyelmű (2) Füsti (2) Ghia (2) Gif (2) Giulietta (2) Google (4) Haj (2) Hajtány (2) Hamilton (3) Hellókarácsony (7) Horch (3) Háború (3) Hétvége (2) Hó (3) Hülyeállat (71) Hűtő (2) Ikarus (2) Index (3) Iwiw (6) Jogosítvány (2) Jogszabály (2) Játék (3) Karmann (2) Karácsony (2) Kirándulás (4) Klub (2) Kocka (2) Komment (2) Kretén (2) Kultúra (6) Költözés (2) Könyv (4) Közlekedés (33) Lada (3) Lamborghini (3) Lancia (2) Leltár (2) Lewis (3) Link (2) Loituma (2) Lol (9) Lowtyo (3) Lánglovagok (3) M6 (3) Madonna (3) Mercedes (2) Mikulás (2) Motor (2) Motorosfutár (2) Mozi (6) Multicar (2) Munkahely (2) Mátra (2) Média (4) Napi_meló (6) Ndk (10) Nyaralás (5) Német (3) Nő (2) Oka (2) Olaszország (5) Orosz (16) Orr (24) Park (3) Parkoló (5) Party (3) Partyarcok (4) Partyfotó (4) Partyretard (3) Pc (2) Photoshop (3) Plus/4 (2) Pobjeda (2) Porsche (3) Posta (2) Poén (30) Projekt (2) Prokee (44) Prokee.hu (2) Prototípus (3) Prototípusok (3) Punk (3) Póló (2) Raikkonen (2) Recsk (2) Reklám (5) Renault (2) Retro (32) Romeo (2) Rtl (2) Rubik (2) Ruckwarts (2) Sachsenring (3) Shuttle (2) Spider (2) Splash (2) Steyr (2) Stratos (2) Suzuki (10) Swift (5) Szilánkok (3) Szovjet (3) Szovjetunió (3) Százhalombatta (8) Sírkő (2) Találkozó (17) Tank (2) Tatra (2) Tc_gyorsulás (2) Technika (63) Telefon (2) Tesco (5) Totalcar (12) Trabant (95) Traktor (2) Tramp (2) Tuning (18) Tv (2) Tél (3) Tévhitek (2) Tököl (3) Történelem (4) Tűzoltó (3) Tűzoltóság (3) Usb (2) Utazás (2) Utánfutó (3) Vasút (4) Vasúttörténeti (3) Velence (3) Vers (2) Veterán (9) Viasat3 (2) Video (14) Videopályázat (3) Villamos (2) Vizsga (2) Voyager (2) Vw (7) Vásárlás (2) Wartburg (9) Web (16) Webshop (2) Wiper (2) Zene (11) Zwickau (8) árvíz (2) érd (3) érdekes (62) űrprogram (3) űrsikló (3)