"A weboldalt különböző oldalról beúszó szövegekkel, háromdimenziós képekkel, zenei aláfestéssel teszem még egyedibbé."
Sajnos a weblapon nem találtam, 3D-s szövegeket, azok még hiányoznak, de csináltam egyet gyorsan, ZSuzsanna, fogadd szeretettel, használd egészséggel:
Az mekkora poén, hogy a Chrome-ban a szövegboxok mérete állítható ? Kattints bele, és a jobb alsó sarokban megjelenő szürke izével átszabhatod.
...és az, hogy az oldal forrásában megjelenő hivatkozások rögtön működő linkek, kattinthatóak ?
Az pedig elegáns szemétkedés, hogy a Chrome saját feladatkezelőjében az általa használt memória mellett megjelennek az éppen futó, más böngészők adatai is. Csak hogy tudd ! :)
...az viszont kellemetlen baki, hogy a blog.hu oldalon jelzett két hiba egyike a Google Adsense scriptjéből származik :))))
Nekem tetszik. Használom, ha ennél még lesz jobb is, akkor verhetetlen lesz.
Kedves V. Laci !A szerelő és az Euro 3-as visszavezető
Kedves Autódoki!
A napokban lett kicserélve a 1,9 pdtdi 130 lovas passatomban a légtömeg mérő, nem típusspecifikus darabra amitől jobban megy. Ez be is jött mert már ismerősöknél is bevált erősebb lett e gép. ezzel egyidőben beleöntöttünk a tankba egy doboz Dízelrendszer tisztítót(protec) (kb25L gázolaj volt a tankban). Kb 15 km után kiírta az elektronika hogy abgas werkstatt. Felhívtam a szerelőt hogy mi lehet a probléma. Szerinte nagyon meghajtottam és az euro 3-as visszavezetőt eltömítette a korom. hozzáteszem max 4000-ig volt pörgetve a motor. visszamentem a szerelőhöz kiütötte a hibakódot mentünk kb 10 km-es hajtós próbakört hogy kiírja-e. Semmi nem volt, utána már mérsékelten nem hajtósan mentem vele kb 20 km-t, megint kiírta (abgas werkstatt ) az első kövér gázadásnál.én arra gondoltam hogy a tisztító miatt van hogy attól kormol jobban. Szerelő szerint ki kell cserélni az euro 3-as visszavezetőt ami elég pénzízű. Nem tudom hogy ki lehet tisztítani esetleg vagymit lehet csinálni hogy ne kerüljön megint az autó egy vagyonba?! Ezzel a hibával lehet-e hajtani az autót?Biztos ez a baja maga szerint is?
Köszönöm:
V. Laci
Kedves Márió !Chiptuning után villog az izzításjelző
Kedves Autódoki!
Nemreg vasaroltam egy chip tuningot Tdi skoda oktaviamhoz. A kerdesem az lenne, ha folyamatossan villog az izzitolampam, de az auto jobban megy, meg a fogyasztas is jobb lett, lehet e valami baja ha igy jarok vele. A gyartonak is irtam, ez egy nemet gyartmany elvileg jo, o azt irta, hogy ez nem okoz gondot, es hogy elkell mulnia, probaljak allitani a chippen.
Köszönöm:
Márió
Kedves Z. Sanyi !Turbó olajfogyasztása 40 ezer km után
Kedves Autódoki!
2 éves 320d E90-es Bmw-nél, nem rég fedeztem fel, hogy a turbóból kilépő, inercoolerbe menő alu cső a turbó felöli részén a bilincs olajpárás. 40e km futásteljesítmény után. Ez normális jelenség? Még van 2 hetem a garanciális csere lehetőség végéig. Mit javasol? Csere, vagy ettől függetlenül még jó ideig elműködhet?
Köszönöm:
Z .Sanyi
Kedves Miklós !Közös nyomócsöves dízelbe benzin került
Kedves Autódoki!
Autóm common rail dízel, és véletlenül benzin került a tankba. Ez csak pár száz méter megtétele után derült ki a motor csörgéséből. A tank leszívása és gázolajjal való feltöltése után rendesen megy az autó. A kérdésem az lenne, hogy okozhatott-e ez a kis malőr valami maradandó károsodást, ami esetleg később komoly problémát okozhat?
Köszönöm:
Miklós
Kedves Edem !2 liter benzin került a dízelem tankjába
Kedves Autódoki!
Véletlen folytán 1,7 liter 95 ös benzin került diesel üzemű autóm tankjába amint észrevettem mi is törtánt azonnal hígítottam 20 liter gázolajjal! Vajon ez elég a baklövésem kiküszöböléséhez? képes nagy meghibásodást okozni? Összevegyül a benzin a gázolajjal?
Köszönöm:
Edem
Kedves Edit !Gyári katalizátort vegyek? Kedves Autódoki!
Sajnos ma kaptam a rossz hírt, h az autómban a katalizátor összetört, és ki kell cserélni. REanult Megane Berline 1,4-es 16 szelepes 2003-as évjáratú autóm van. A gyári katalizátor 140 eft. javasolták a szervízben, h megpróbálnak autóbontóból szerezni nekem katalizátort 20-30eft-ért.
A kérdésem a következő lenne. mennyire megbízható az autóbontóból vásárolt katalizátor? Hallottam a sportkatalizátorról is. Jobb lesz az autó teljesítménye, kevesebbet fogyaszt, és nem kerámilapos. Találtam is az interneten egyet 24eft.ért, 1,5 év garanciával. Érdemes lenne ezt kipróbálnom? Ha ezt választom a szervízben beszerelik nekem?
Köszönöm:
Edit
Tuningolt Passat hidegindítási gondjai
Kedves Autódoki!
Nekem egy 96 os évj. VW Passat 1,9 TDI van 90 LE alapban. (1z) Valamilyen tuning van rajta, sajnos nem tudom milyen mert így vettem,de az biztos hogy a motorvez. szoftver van átírva. Olyan gondom van, mint ami ezeknél a típusoknál állítólag előfordul hogy az adagolófedél ill. a benne lévő fordulatszabályzó kopott, akocsi bizonyos fordulatszámokon rángat, és hidegen nem úgy indul ahogyan elvárható lenne (290 ezer Km van benne). Cserélni kellene ezt a fedelet a szerelő szerint. Meg is van már a másik. Azt nem tudom ,hogy ezt simán ki lehet cseréltetni, nem függ-e ez össze a tuningolással? vagy újra vissza kellene töltetnem rá az eredeti szoftvert? Az a gond hogy semmit nem tudunk a tuningról ami benne van. Az eladó szerint akitől a kocsit vettem 115 LE.
Köszönöm:
Attila
Xenonizzó beszerelése házilag
Kedves Autódoki!
2007. december 7.-ei Égő Ákos által irt cikkben olvastam:"A 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és a szintén automatikus fényszórómosás kötelezettségét" Én egy Citroen BX be szeretnék xenon izzót rakni. A kérdésem a következő miért kell az automatikus fényszórómosás? Ha meg csinálom, hogy lehessen a fényszórót mosni, akkor más tenendöm nincs?
És akár vizsgára is mehet az autó így? És út közben sem büntetnek meg miatta? A magasság állításnak ennél az autónál nincs jelentősége úgy gondolom az állandó hasmagasság miatt.
Köszönöm:
Ernő
(Természetesen roppant demagóg voltam, senki ne vegye magára - csak eljátszottam a gondolattal...)
Miért ? Íme az éppen kiégő Niva:
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)
Sajnos (?) nem tagadhatom le, hogy Trabantfüggő lettem. Újra és újra belefogok valami webes projektbe (már amenyire ez a szó passzol ide, én kicsit fellengzősnek érzem, de jobbat nem tudok), de valahogy mindig Trabant-közeli élmény lesz belőle :)
Anno valamikor 1999 végén, 2000 elején kezdtem bele, tökéletes analfabétaként. Némi Word-használattal sikerült előállítanom a világ egyik legigénytelenebb honlapját, iszonyú, szemet kifolyató fekete-citromsárga összeállításban, de igen érdekes Trabantos képekkel. Szerencsére erről nem maradt fenn archívum (bezúzatta az ENSZ Tömegpusztító Fegyvereket Ellenőrző Bizottsága :) )
Aztán szerencsére rájöttem, hogy lehet ezt úgy is, hogy némi tartalommal megtöltöm, kevésbé khmmm.... figyelemfelkeltő színekkel olvashatóvá is teszem :)
A repertoár nem sokkal később kibővült, nekiláttam a Trabant-Wartburg Klub honlapjának is, valamikor 2000 nyár végén, majd az év végén elindult jelentős méretű Autó-Motor újsággyűjteményem megörökítésére szánt lapom is.
Aztán kis tárhely-problémák után egy gyors huszárvágással Sherif segítségével összevontuk a három lapot úgy, hogy vagy 10 különböző ingyenes tárhelyről szedegette a file-okat - nem csak a letöltendőket, hanem a megjelenített oldalakat is. Elég vicces munka volt, de gyakorlatilag 2004 végéig így üzemelt a lap, különösebb technikai malőrök nélkül.
2004-ben már olyan szintre nőtt a látogatottság, hogy vállalni kellett a felnőttséget. Nyár elején egyhónapos próbaüzemmel indult el a portál, majd szeptember 1-től saját tárhelyre költöznünk Lustee segítségével, november 1-től pedig saját domainnéven lettünk elérhetőek.
2005 végén kisebb háború tört ki az interaktív szolgáltatások klubtagokra történő korlátozása miatt, erre bezártam az egészet. Nagyjából két hét szünet után újraindult az ismét kettébontott vonal. A http://www.trabantklub.hu címen futott tovább a statikus rész, kis késéssel pedig elindult a http://prokee.trabant.hu, ahová a dinamikus részek költöztek át (fórum, hirdetések, stb...).
Persze emellett egy csomó egyéb dologba fogtam az idők során:
Az Alsóörsi Nyári Találkozó lapja
p70.hu - Tiberius szerkesztésében, pusztán a technikai támogatást nyújtom
Na meg persze a legújabb, ehhez linket nem adok, mert éppen készülőben van:
Nagy Trabant-Wartburg Regiszter :)))
Na meg persze, hogy ne unatkozzak véletlenül sem, ha semmi más dolgom sem lenne, itt van ez a blogolás téma :)))
Kellene már valami egyéb is, asszem bele kellene magam ásnom a magfizikába, vagy a konyhaművészetekbe, vagy esetleg a feng-shuiba :)))
1.1 (3) 2007 (4) 500 (4) 50years (5) Kriebstein (2) Németország (2) Sachsen (2) Abarth (2) Ablaktörlő (2) Akrobatika (3) Alfa (3) Alkatrész (2) Alpine (2) Alsóörs (8) Anyád (3) Aranykezű (2) Arc (3) Auchan (2) Audi (2) Auto (3) Autobuzik (4) Autó (137) Autódoktor (2) Autópálya (5) Balatonakali (2) Baleset (9) Bamako (3) Baromállat (8) Beag (3) Belga (2) Belsöség (3) Belsőség (3) Benzinkút (2) Biztosítás (4) Blog (12) Bmw (9) Bontó (2) Bovito (2) Breakdance (2) Budapest (4) Buran (4) Camptourist (5) Carrera (2) Chrome (2) Chrysler (2) Commodore (3) Csernobil (3) Csomagtértető (5) Ddr (4) Drezda (2) E32 (4) E85 (4) Englishrussia (3) F*szkivan (40) Facebook (2) Farsang (2) Felújítás (8) Ferrari (4) Fiat (5) Film (5) Ford (3) Forma1 (9) Fotó (5) Félkegyelmű (2) Füsti (2) Ghia (2) Gif (2) Giulietta (2) Google (4) Haj (2) Hajtány (2) Hamilton (3) Hellókarácsony (7) Horch (3) Háború (3) Hétvége (2) Hó (3) Hülyeállat (71) Hűtő (2) Ikarus (2) Index (3) Iwiw (6) Jogosítvány (2) Jogszabály (2) Játék (3) Karmann (2) Karácsony (2) Kirándulás (4) Klub (2) Kocka (2) Komment (2) Kretén (2) Kultúra (6) Költözés (2) Könyv (4) Közlekedés (33) Lada (3) Lamborghini (3) Lancia (2) Leltár (2) Lewis (3) Link (2) Loituma (2) Lol (9) Lowtyo (3) Lánglovagok (3) M6 (3) Madonna (3) Mercedes (2) Mikulás (2) Motor (2) Motorosfutár (2) Mozi (6) Multicar (2) Munkahely (2) Mátra (2) Média (4) Napi_meló (6) Ndk (10) Nyaralás (5) Német (3) Nő (2) Oka (2) Olaszország (5) Orosz (16) Orr (24) Park (3) Parkoló (5) Party (3) Partyarcok (4) Partyfotó (4) Partyretard (3) Pc (2) Photoshop (3) Plus/4 (2) Pobjeda (2) Porsche (3) Posta (2) Poén (30) Projekt (2) Prokee (44) Prokee.hu (2) Prototípus (3) Prototípusok (3) Punk (3) Póló (2) Raikkonen (2) Recsk (2) Reklám (5) Renault (2) Retro (32) Romeo (2) Rtl (2) Rubik (2) Ruckwarts (2) Sachsenring (3) Shuttle (2) Spider (2) Splash (2) Steyr (2) Stratos (2) Suzuki (10) Swift (5) Szilánkok (3) Szovjet (3) Szovjetunió (3) Százhalombatta (8) Sírkő (2) Találkozó (17) Tank (2) Tatra (2) Tc_gyorsulás (2) Technika (63) Telefon (2) Tesco (5) Totalcar (12) Trabant (95) Traktor (2) Tramp (2) Tuning (18) Tv (2) Tél (3) Tévhitek (2) Tököl (3) Történelem (4) Tűzoltó (3) Tűzoltóság (3) Usb (2) Utazás (2) Utánfutó (3) Vasút (4) Vasúttörténeti (3) Velence (3) Vers (2) Veterán (9) Viasat3 (2) Video (14) Videopályázat (3) Villamos (2) Vizsga (2) Voyager (2) Vw (7) Vásárlás (2) Wartburg (9) Web (16) Webshop (2) Wiper (2) Zene (11) Zwickau (8) árvíz (2) érd (3) érdekes (62) űrprogram (3) űrsikló (3)