Állandóan felbukkan valami narancs-fekete gép körülöttem. Ez mondjuk tetszik, frankón lehetne hurcolni a platón az Orrot :)
Egyébként is, inkább ilyennel közlekedjen az ember, mint az alábbival:
Klasszikus Carstyling autó. Büdös nagy hóeke-lökösökkel,alapozó-színben...
Krómozott indexes tükörrel (!!!), "lekszuszoptikás" hátsó lámpákkal, és cirádás bevásárlókocsi-fogantyúval.
Jó gondolom, hogy ez már 5 éve is borzalmasan ciki volt ?
Megpróbálom elképzelni a folytatást:
- felkerülnek a 17" felnik, ezek jó drágák, ezért nem marad zseton a "szpojlerek" fényezésére
- A rendszám lekerül alulra, a csomagtérfedelet síkra falazzák. Fényezni meg a lökösökkel együtt van értelme, így egyelőre halasztva
- Felkerül a csavart oldalküszöb, még jó, hogy előtte nem fényeztük. Most sem fogunk.
- Hopp, haver tud a Homasitából olcsón légbeömlőt a géptetőre, azt is kellene fújni.
Folytassam ? :)
Az mekkora poén, hogy a Chrome-ban a szövegboxok mérete állítható ? Kattints bele, és a jobb alsó sarokban megjelenő szürke izével átszabhatod.
...és az, hogy az oldal forrásában megjelenő hivatkozások rögtön működő linkek, kattinthatóak ?
Az pedig elegáns szemétkedés, hogy a Chrome saját feladatkezelőjében az általa használt memória mellett megjelennek az éppen futó, más böngészők adatai is. Csak hogy tudd ! :)
...az viszont kellemetlen baki, hogy a blog.hu oldalon jelzett két hiba egyike a Google Adsense scriptjéből származik :))))
Nekem tetszik. Használom, ha ennél még lesz jobb is, akkor verhetetlen lesz.
Volt ugye ez a post, ezzel a képpel:
Írtam egy érdeklődő mélt, itt a válasz, köszönjük, Kalmár úr !
Tisztelt Prokop Úr!
Az Ön által fotózott mazda oktatási célokat szolgál.
Egytotálkárosra tört autó, melynek a motor váltó része ép, mûködõ képes. A jobb elsõ sárvédõ már félig megjavított állapotban van, az Ön fotójához képest. A javítást karosszérialakatos tanulóval végeztetjük. Fényezését szintén a fényezõ tanulók fogják elvégezni.
Oktatási célon, a motor elektronikus vezérlését értem. A fél gépkocsit ellátjuk hibákat produkáló berendezéssel, melyet saját magunk készítünk. Ezzel a berendezéssel, a gyújtás, és befecskendezõ egységben tudunk hibákat elõidzni. Mely hibákat diagnosztikai, és egyéb mûszerekkel lehet kimérni. Ezzel szeretnénka jobb, és életszerübb képzést biztosítani kollégáink, és szakmunkástanulóink részére. Amint Ön is láthatta, a gépkocsin minden alkatrész megtalálható, mely ellektronikával mûködik, még a hátsó lámpák is. Ezeken pedig az autóvillamossági szerelõ tanulóknak lehet nagyon jól hibákat beépíteni.
Tisztelettel:
Kálmán Csaba
szervizvezetõ
Tommi hívta fel a figyelmemet az Atom blogján látható autóra.
Most akkor trendet teremtettünk, vagy valami más célt szolgál a sárkány ? :)
Apropó, egy új video, tavalyi, de még nem használt felvételekkel CIX-Digitcam-Lacától:
Rendszeresen kapom az ívet, hogy régi Trabantosként rendszeresen idegen típussal járok találkozókra. Ez részben igaz is, bár azért évente legalább egyszer igyekszem odaillő autóval megjelenni.
Az ok egyébként igen prózai:
Most viszont megelégeltem, és többé-kevésbé szalonképessé akartam varázsolni a Hybridet.
A flotta itt látható, a Corsa nem tartozik bele :) A Hybrid jobb szélen, még eche négyütem külsővel. A cél pedig a Swift mellett, valami hozzá hasonlót akartam kihozni a gépből.
Vasútbuzik, segítsetek !
Ez vajon mi a rák ? Százhalombattán fotóztam tegnap este, és borzalmasan jól néz ki.
Kéne ilyen az erkélyre :)
Ezt akarom, azonnal. Viszont nincs rá pénzem. Adakozzatok, az nem lehet, hogy másé legyen :))) Szopok, nyalok, gombot varrok, sőt, adok autogrammot is, és szívesen viselkedem Győzike módra, ha szükséges ! :)
Persze, szívesen várom büdös nagy multicégek ajánlatát is, rengeteg zsével, minek fejében hajlandó vagyok életem hátra lévő részét kólaivással, hamburgerevéssel, dezodorálással, vagy nyálas marketingdumák kiötlésével és megírásával tölteni.
Kell, és kész. Hogy is mondják Autóbuziul ?
Csendben jegyzem meg, az a fura felni, 4x160-as osztókörrel a Melkus gyári könnyűfém felnije. És ez bizony könnyű. Tényleg.
Hogyan mérjük a fogyasztást ?
Nehéz feladat. Az átlagfogyasztás ugye elég sokmindentől függ. A "gyári" adatokhoz közeli mérést mégis el tudjuk végezni. Ha nem is lesz pontos, de összehasonlításra mindenképpen akalmas. A szervízek hivatalos fogyasztásmérési procedúrája a következő:
Első nekifutásra ellenőrizzük az autót ! Guminyomás rendben, extra teher ne legyen. Nálam ugyan az anyósülés előtt ott figyelt a két hete a Trabant 1.1-be beszerelendő aku, de azt hiszem, nagy eltérést nem eredményezhetett :) A guminyomást két hete ellenőriztem, a nyári kerekek felszerelése után, úgyhogy azzal nem lehet gond.
Ezután irány a kút ! Tankolás első kattanásig tövid dugott pisztollyal, majd menjünk többé-kevésbé kereken 100 km-t úgy, hogy a végállomás ugyanezen a kúton legyen, azonos kútoszlopnál. Célszerűen ez azt jelenti, menjünk 50 km-t, forduljunk meg, majd ugyanarra vissza. Ezután ismét töltsünk üzemanyagot az első kattanásig - a kútfejről leolvasható lesz a 100 km alatt elfogyott üzemanyag mennyisége.
Az autó :
Egy 2000 évjáratú, 993 köbcentis Suzuki Swift. Három hengeres, központi injektoros. Hajszál híján 60.000 km-t futott. A próba előtt semmilyen módosítás nem történt rajta, full gyári specifikáció.
Ennek fényében a "gyorsul", "húz", "erős/erőtlen" és hasonló kifejezéseket ne tessék felnőtt autóhoz mérve értelmezni :)
1.1 (3) 2007 (4) 500 (4) 50years (5) Kriebstein (2) Németország (2) Sachsen (2) Abarth (2) Ablaktörlő (2) Akrobatika (3) Alfa (3) Alkatrész (2) Alpine (2) Alsóörs (8) Anyád (3) Aranykezű (2) Arc (3) Auchan (2) Audi (2) Auto (3) Autobuzik (4) Autó (137) Autódoktor (2) Autópálya (5) Balatonakali (2) Baleset (9) Bamako (3) Baromállat (8) Beag (3) Belga (2) Belsöség (3) Belsőség (3) Benzinkút (2) Biztosítás (4) Blog (12) Bmw (9) Bontó (2) Bovito (2) Breakdance (2) Budapest (4) Buran (4) Camptourist (5) Carrera (2) Chrome (2) Chrysler (2) Commodore (3) Csernobil (3) Csomagtértető (5) Ddr (4) Drezda (2) E32 (4) E85 (4) Englishrussia (3) F*szkivan (40) Facebook (2) Farsang (2) Felújítás (8) Ferrari (4) Fiat (5) Film (5) Ford (3) Forma1 (9) Fotó (5) Félkegyelmű (2) Füsti (2) Ghia (2) Gif (2) Giulietta (2) Google (4) Haj (2) Hajtány (2) Hamilton (3) Hellókarácsony (7) Horch (3) Háború (3) Hétvége (2) Hó (3) Hülyeállat (71) Hűtő (2) Ikarus (2) Index (3) Iwiw (6) Jogosítvány (2) Jogszabály (2) Játék (3) Karmann (2) Karácsony (2) Kirándulás (4) Klub (2) Kocka (2) Komment (2) Kretén (2) Kultúra (6) Költözés (2) Könyv (4) Közlekedés (33) Lada (3) Lamborghini (3) Lancia (2) Leltár (2) Lewis (3) Link (2) Loituma (2) Lol (9) Lowtyo (3) Lánglovagok (3) M6 (3) Madonna (3) Mercedes (2) Mikulás (2) Motor (2) Motorosfutár (2) Mozi (6) Multicar (2) Munkahely (2) Mátra (2) Média (4) Napi_meló (6) Ndk (10) Nyaralás (5) Német (3) Nő (2) Oka (2) Olaszország (5) Orosz (16) Orr (24) Park (3) Parkoló (5) Party (3) Partyarcok (4) Partyfotó (4) Partyretard (3) Pc (2) Photoshop (3) Plus/4 (2) Pobjeda (2) Porsche (3) Posta (2) Poén (30) Projekt (2) Prokee (44) Prokee.hu (2) Prototípus (3) Prototípusok (3) Punk (3) Póló (2) Raikkonen (2) Recsk (2) Reklám (5) Renault (2) Retro (32) Romeo (2) Rtl (2) Rubik (2) Ruckwarts (2) Sachsenring (3) Shuttle (2) Spider (2) Splash (2) Steyr (2) Stratos (2) Suzuki (10) Swift (5) Szilánkok (3) Szovjet (3) Szovjetunió (3) Százhalombatta (8) Sírkő (2) Találkozó (17) Tank (2) Tatra (2) Tc_gyorsulás (2) Technika (63) Telefon (2) Tesco (5) Totalcar (12) Trabant (95) Traktor (2) Tramp (2) Tuning (18) Tv (2) Tél (3) Tévhitek (2) Tököl (3) Történelem (4) Tűzoltó (3) Tűzoltóság (3) Usb (2) Utazás (2) Utánfutó (3) Vasút (4) Vasúttörténeti (3) Velence (3) Vers (2) Veterán (9) Viasat3 (2) Video (14) Videopályázat (3) Villamos (2) Vizsga (2) Voyager (2) Vw (7) Vásárlás (2) Wartburg (9) Web (16) Webshop (2) Wiper (2) Zene (11) Zwickau (8) árvíz (2) érd (3) érdekes (62) űrprogram (3) űrsikló (3)