- prokee -

Fahren. Tanken. Fahren.


Összesen 63 db. poszt, 4 oldal.

Állandóan felbukkan valami  narancs-fekete gép körülöttem. Ez mondjuk tetszik, frankón lehetne hurcolni a platón az Orrot :)

Egyébként is, inkább ilyennel közlekedjen az ember, mint az alábbival:

Klasszikus Carstyling autó. Büdös nagy hóeke-lökösökkel,alapozó-színben...

Krómozott indexes tükörrel (!!!),  "lekszuszoptikás" hátsó lámpákkal, és cirádás bevásárlókocsi-fogantyúval.

Jó gondolom, hogy ez már 5 éve is borzalmasan ciki volt ?

Megpróbálom elképzelni a folytatást:

- felkerülnek a 17" felnik, ezek jó drágák, ezért nem marad zseton a "szpojlerek" fényezésére

- A rendszám lekerül alulra, a csomagtérfedelet síkra falazzák. Fényezni meg a lökösökkel együtt van értelme, így egyelőre halasztva

- Felkerül a csavart oldalküszöb, még jó, hogy előtte nem fényeztük. Most sem fogunk.

- Hopp, haver tud a Homasitából olcsón légbeömlőt a géptetőre, azt is kellene fújni.

Folytassam ? :)

Chrome - nem autó

prokee, 2008.09.03. 18:18

Az mekkora poén, hogy a Chrome-ban a szövegboxok mérete állítható ? Kattints bele, és a jobb alsó sarokban megjelenő szürke izével átszabhatod.

...és az, hogy az oldal forrásában megjelenő hivatkozások rögtön működő linkek, kattinthatóak ?

Az pedig elegáns szemétkedés, hogy a Chrome saját feladatkezelőjében az általa használt memória mellett megjelennek az éppen futó, más böngészők adatai is. Csak hogy tudd ! :)

 ...az viszont kellemetlen baki, hogy a blog.hu oldalon jelzett két hiba egyike a Google Adsense scriptjéből származik :))))

Nekem tetszik. Használom, ha ennél még lesz jobb is, akkor verhetetlen lesz.

Volt ugye ez a post, ezzel a képpel:

Írtam egy érdeklődő mélt, itt a válasz, köszönjük, Kalmár úr !

Tisztelt Prokop Úr!

Az Ön által fotózott mazda oktatási célokat szolgál.
Egytotálkárosra tört autó, melynek a motor váltó része ép, mûködõ képes. A jobb elsõ sárvédõ már félig megjavított állapotban van, az Ön fotójához képest. A javítást karosszérialakatos tanulóval végeztetjük. Fényezését szintén a fényezõ tanulók fogják elvégezni.
Oktatási célon, a motor elektronikus vezérlését értem. A fél gépkocsit ellátjuk hibákat produkáló berendezéssel, melyet saját magunk készítünk. Ezzel a berendezéssel, a gyújtás, és befecskendezõ egységben tudunk hibákat elõidzni. Mely hibákat diagnosztikai, és egyéb mûszerekkel lehet kimérni. Ezzel szeretnénka jobb, és életszerübb képzést biztosítani kollégáink, és szakmunkástanulóink részére. Amint Ön is láthatta, a gépkocsin minden alkatrész megtalálható, mely ellektronikával mûködik, még a hátsó lámpák is. Ezeken pedig az autóvillamossági szerelõ tanulóknak lehet nagyon jól hibákat beépíteni.

Tisztelettel:

Kálmán Csaba
szervizvezetõ

Tommi hívta fel a figyelmemet az Atom blogján látható autóra.

 Most akkor trendet teremtettünk, vagy valami más célt szolgál a sárkány ? :)

Apropó, egy új video, tavalyi, de még nem használt felvételekkel CIX-Digitcam-Lacától

Narancs csapó 2

prokee, 2008.07.19. 08:00

Omm, azért csak jobb így, nem ?

Narancssárgítás

prokee, 2008.07.18. 11:00

Rendszeresen kapom az ívet, hogy régi Trabantosként rendszeresen idegen típussal járok találkozókra. Ez részben igaz is, bár azért évente legalább egyszer igyekszem odaillő autóval megjelenni.

Az ok egyébként igen prózai: lakótelepen nehéz autót építeni. Egy korrekt kertes ház beszerzéséig nagyon komoly projektbe nem is fogok bele - sokszor megszívtam már a távépítéssel. Hyperbosszantó "vendégségben" úgy autót javítani / szerelni, hogy mindig a legfontosabb alkatrész marad otthon...

Most viszont megelégeltem, és többé-kevésbé szalonképessé akartam varázsolni a Hybridet.

A flotta itt látható, a Corsa nem tartozik bele :) A Hybrid jobb szélen, még eche négyütem külsővel. A cél pedig a Swift mellett, valami hozzá hasonlót akartam kihozni a gépből.

Mozdony

prokee, 2008.07.18. 08:30

Vasútbuzik, segítsetek !

Ez vajon mi a rák ? Százhalombattán fotóztam tegnap este, és borzalmasan jól néz ki.

Kéne ilyen az erkélyre :)

Ezt akarom, azonnal. Viszont nincs rá pénzem. Adakozzatok, az nem lehet, hogy másé legyen :))) Szopok, nyalok, gombot varrok, sőt, adok autogrammot is, és szívesen viselkedem Győzike módra, ha szükséges ! :)

Persze, szívesen várom büdös nagy multicégek ajánlatát is, rengeteg zsével, minek fejében hajlandó vagyok életem hátra lévő részét kólaivással, hamburgerevéssel, dezodorálással, vagy nyálas marketingdumák kiötlésével és megírásával tölteni.

Kell, és kész. Hogy is mondják Autóbuziul ?

Instant Get !

...és persze meg ne merje venni senki ! :)))

Csendben jegyzem meg, az a fura felni, 4x160-as osztókörrel a Melkus gyári könnyűfém felnije. És ez bizony könnyű. Tényleg.

Orros video

prokee, 2008.06.08. 18:00
...mert olyan régen volt már.

Semmi nagy vaszizdasz, csak a céges nyitott hétvégén kaptak a kollégák és az ügyfelek egy kis ízelítőt.

Jó régóta adós vagyok vele, akkor most itt van:
 
Büszkén tudatom:

Első nekifutásra, nulla gyakorlattal 1.5 óra alatt felállítottuk Tündéremmel a sátras futót.

 class=

Összecsomagolás sem volt több másfél óránál.

Többit majd otthonról...

Camptourist hétvége

prokee, 2008.05.09. 19:08
Rajtra fel, futó a gép mögött, megyünk Szentendrére. Próba következik, felállítjuk a sátrat, megnézzük, mennyi idő alatt építhetünk házat belőle.



Tudósítás hétfőn, ha jól sikerül, az Autóbuzik.hu-n, ha rosszul, akkor itt :)
Büszkén jelenthetem ki, Camptourist-tulajdonos lettem.



Mi az a Camptourist ?

Sátras utánfutó. Összecsukva úgy fest, mint a fenti képen, kinyitva pedig valahogy így:



Egyelőre friss a dolog, majd a próbafelállításnál fotózok, videózok.

Addig is, hogy el tudjátok képzelni, íme pár fotó a folyamatról:







Akit a rizsa nem érdekel, menjen a végére, ott a lényeg !

Ígértem egy fogyasztásmérést hétfőre, merthogy az érdi E85 kút hétvégén zárva van.
Persze nem nagyon bírtam magammal, nehéznek is tűnt hétköznap megoldani, tehát nézelődtem. Találtam is megfelelő töltőállomást Csepelen. Két hete nyitottak, usgyi át.

Hogyan mérjük a fogyasztást ?

Nehéz feladat. Az átlagfogyasztás ugye elég sokmindentől függ. A "gyári" adatokhoz közeli mérést mégis el tudjuk végezni. Ha nem is lesz pontos, de összehasonlításra mindenképpen akalmas. A szervízek hivatalos fogyasztásmérési procedúrája a következő:
Első nekifutásra ellenőrizzük az autót ! Guminyomás rendben, extra teher ne legyen. Nálam ugyan az anyósülés előtt ott figyelt a két hete a Trabant 1.1-be beszerelendő aku, de azt hiszem, nagy eltérést nem eredményezhetett :) A guminyomást két hete ellenőriztem, a nyári kerekek felszerelése után, úgyhogy azzal nem lehet gond.
Ezután irány a kút ! Tankolás első kattanásig tövid dugott pisztollyal, majd menjünk többé-kevésbé kereken 100 km-t úgy, hogy a végállomás ugyanezen a kúton legyen, azonos kútoszlopnál. Célszerűen ez azt jelenti, menjünk 50 km-t, forduljunk meg, majd ugyanarra vissza. Ezután ismét töltsünk üzemanyagot az első kattanásig - a kútfejről leolvasható lesz a 100 km alatt elfogyott üzemanyag mennyisége.

Említettem már, hogy tervezem az E85 etanol kipróbálását.

Nem én vagyok az egyetlen, Teko már próbálgatja a Swiftjében. Igaz, az egy 1.3, én pedig az 1.0-ban terveztem kipróbálni.

Tudnivalókkal, problémákkal kapcsolatban nem akarok túl sokat írni, megtették ezt helyettem sokan az E85 blogban.

Az autó:

Egy 2000 évjáratú, 993 köbcentis Suzuki Swift. Három hengeres, központi injektoros. Hajszál híján 60.000 km-t futott. A próba előtt semmilyen módosítás nem történt rajta, full gyári specifikáció.
Ennek fényében a "gyorsul", "húz", "erős/erőtlen" és hasonló kifejezéseket ne tessék felnőtt autóhoz mérve értelmezni :)

OT Expo helyett

prokee, 2008.04.11. 18:55
Ha már nem jutok ki, mert dolgoznom kell a hétvégén, legalább láttam SP Merkádesét.
Elajándékoztam neki az OT-Expós tiszteletjegyeimet, és roppant stílszerűen ezzel érkezett:



Gyönyörű, na !

A Vasúttörténeti Parkba meg, aki kijut, nézze meg a Trabant-Wartburg Klub standját - nem csak oldtimerekkel:



Ezen kívül lesz még Tavaszi Találkozó, a Kongresszusi Központ parkolójában, oda is érdemes kipillantani.

Nagyobb térképre váltás

Mondtam már, hogy én meg dolgozom a hétvégén ? Kicsit sajnáljatok már ! :)

Ommnak, Tatra

prokee, 2008.04.08. 20:58
Ez mekkora jóság:



Akarok egy ilyet :)
Nakéremszépen...

Megnéztem ma Ackermann Balázst és az autóját élőben.

Sőt, ki is próbáltam, milyen élmény kétkerekezni vele. Persze csak a hátsó ülésen...

Íme:




UPDATE: Hát, ezt lehet, hogy újra kell majd töltsem, mert nagyon gáz lett....
Kéremszépen, csütörtökön ünnepélyes süteményezés közepette megkaptuk a kamerákat. Igen vidám estét töltöttünk el NK és OP, no meg persze a többi Indás társaságában.
Arról nem is beszélve, hogy megismertem Vanyur Ákost és a Reggeli stábját. (Mármint a videoról beszélünk, nem TV-műsorról...)


Sikeresen haza is értem vele, Tündéremnek el sem mertem mesélni, hogy a parkolóházban az automata tetején felejtettem a vadonatúj kamerát dobozzal együtt, és két szinttel lejjebbról sétáltam vissza érte... Remélem, nem tudja meg :D


Mellesleg nagyontökjó. Kisebb kísérletezések után ma élesben is kipróbáltam:


Tehát, még ma, ABalu az IndaVideón.
Április 1. alkalmából Lajos kollégámmal megbeszéltük, hogy ma ünnepélyes keretek között senkit sem fogunk szívatni.

Ehhez képest, amikor szólt, hogy négy féktárcsa, két garnitúra betét kellene utánfutóra, azt hittem, szopat.

De nem.



Trab-akrobatika

prokee, 2008.03.29. 12:39
Mindig szimpatizáltam a csendes, lelkes őrültekkel.

Mint például Ackermann Balázs.

Ha jól emléxem, az Index Trabi topicjában bukkant fel először, segítséget kérve abban, hogyan kétkerekezhetne Trabantjával.



Összesen 63 db. poszt, 4 oldal.

Címkék

1.1 (3) 2007 (4) 500 (4) 50years (5) Kriebstein (2) Németország (2) Sachsen (2) Abarth (2) Ablaktörlő (2) Akrobatika (3) Alfa (3) Alkatrész (2) Alpine (2) Alsóörs (8) Anyád (3) Aranykezű (2) Arc (3) Auchan (2) Audi (2) Auto (3) Autobuzik (4) Autó (137) Autódoktor (2) Autópálya (5) Balatonakali (2) Baleset (9) Bamako (3) Baromállat (8) Beag (3) Belga (2) Belsöség (3) Belsőség (3) Benzinkút (2) Biztosítás (4) Blog (12) Bmw (9) Bontó (2) Bovito (2) Breakdance (2) Budapest (4) Buran (4) Camptourist (5) Carrera (2) Chrome (2) Chrysler (2) Commodore (3) Csernobil (3) Csomagtértető (5) Ddr (4) Drezda (2) E32 (4) E85 (4) Englishrussia (3) F*szkivan (40) Facebook (2) Farsang (2) Felújítás (8) Ferrari (4) Fiat (5) Film (5) Ford (3) Forma1 (9) Fotó (5) Félkegyelmű (2) Füsti (2) Ghia (2) Gif (2) Giulietta (2) Google (4) Haj (2) Hajtány (2) Hamilton (3) Hellókarácsony (7) Horch (3) Háború (3) Hétvége (2) Hó (3) Hülyeállat (71) Hűtő (2) Ikarus (2) Index (3) Iwiw (6) Jogosítvány (2) Jogszabály (2) Játék (3) Karmann (2) Karácsony (2) Kirándulás (4) Klub (2) Kocka (2) Komment (2) Kretén (2) Kultúra (6) Költözés (2) Könyv (4) Közlekedés (33) Lada (3) Lamborghini (3) Lancia (2) Leltár (2) Lewis (3) Link (2) Loituma (2) Lol (9) Lowtyo (3) Lánglovagok (3) M6 (3) Madonna (3) Mercedes (2) Mikulás (2) Motor (2) Motorosfutár (2) Mozi (6) Multicar (2) Munkahely (2) Mátra (2) Média (4) Napi_meló (6) Ndk (10) Nyaralás (5) Német (3) Nő (2) Oka (2) Olaszország (5) Orosz (16) Orr (24) Park (3) Parkoló (5) Party (3) Partyarcok (4) Partyfotó (4) Partyretard (3) Pc (2) Photoshop (3) Plus/4 (2) Pobjeda (2) Porsche (3) Posta (2) Poén (30) Projekt (2) Prokee (44) Prokee.hu (2) Prototípus (3) Prototípusok (3) Punk (3) Póló (2) Raikkonen (2) Recsk (2) Reklám (5) Renault (2) Retro (32) Romeo (2) Rtl (2) Rubik (2) Ruckwarts (2) Sachsenring (3) Shuttle (2) Spider (2) Splash (2) Steyr (2) Stratos (2) Suzuki (10) Swift (5) Szilánkok (3) Szovjet (3) Szovjetunió (3) Százhalombatta (8) Sírkő (2) Találkozó (17) Tank (2) Tatra (2) Tc_gyorsulás (2) Technika (63) Telefon (2) Tesco (5) Totalcar (12) Trabant (95) Traktor (2) Tramp (2) Tuning (18) Tv (2) Tél (3) Tévhitek (2) Tököl (3) Történelem (4) Tűzoltó (3) Tűzoltóság (3) Usb (2) Utazás (2) Utánfutó (3) Vasút (4) Vasúttörténeti (3) Velence (3) Vers (2) Veterán (9) Viasat3 (2) Video (14) Videopályázat (3) Villamos (2) Vizsga (2) Voyager (2) Vw (7) Vásárlás (2) Wartburg (9) Web (16) Webshop (2) Wiper (2) Zene (11) Zwickau (8) árvíz (2) érd (3) érdekes (62) űrprogram (3) űrsikló (3)