- prokee -

Fahren. Tanken. Fahren.

Hoppá, sikerült wifit lopni. Itt ülünk a recepció előtt két laptoppal, és - mivel Darti kitalálta a fizetős hálózat jelszavát - pofátlanul, abszolút szem előtt nyúljuk a sugarat az éterből.

Időnként fogok dobélni ezt-azt, de szöveget nem sokat, inkább visszamegyek a sörökhöz - mégiscsak tisztább, szárazabb érzés.

Akali

Autóbuzik jelen, Omm és párja, Erika, Miluman, Tomnemtom és csemetéje a maga 187 centijével, Apamackó és párja, akik éppen évfordulót ünnepeltek, no és persze Tündérem és én.

Már első este konfrontálódtunk a lengyelekkel (Polák- Venger Dvá Enemy!), no meg a Zasszony által rendre tanított veterán-aspiráns Ladás csókával, mert túl hangosan beszélgettünk, de ők adták fel hamarabb...

Alsóörs

Vasárnap az Autóbuzikkal átvándoroltunk Alsóörsre, és Orrozásba, Fordítottkormányművesezésbe és fürdésbe csapott át a délután. Képek és video erről később, ennyire nem gyors a lopott wifi :)

Viszont pár kép és egy gyors sztori:

 

A csalódás

Lassan, megfontoltan ébredtünk. Pontosabban én kissé hirtelen, ugyanis szívtelen-lelketlen Lajos kolégámnak volt arca hozzá, hogy 8:15-kor megcsörgessen holmi első lengéscsillaptók hollétét firtatva.
Szépen lassan kitámolyogtam a sátorból, Darti integetett az út túloldalán látható QEK Junior mellől. Gyorsan előállítottam egy kávét cigivel, elősegítendő a hajnali bootolást, és átsétáltam a szomszédba.
Ekkor a kapu felől megjelent az első nyíregyházi különítmény, két Trabanttal és egy tűzpiros 5 ajtós régi Swifttel.
Dartival arról elmélkedtünk, mekkora kudarc.lehet ez nekik...
A kedden kezdődő találkozóra igazi hardcore résztvevőként leérkezik valaki hétfőn. Jó messziről persze. Felkel hajnal háromkor, fogmosás, telefontöltő, papírok, OK.
Indulás, nagy lendülettel. Az úton véletlenül felbukkanó idegen Trabantokat padlógázzal előzi, hátha ők is ugyanoda tartanak. Átvágnak Pesten, elég korán érkeznek ahhoz, hogy ne a reggeli dugóban kelljen araszolni. Leérnek Alsóörsre nyolc óra magasságában, boldogan közelítik meg a kaput azzal a tudattal, hogy ők lesznek az elsők. Az igazi, megbecsült, legmegszállottabb, nr. 1 résztvevők, egy nappal a kezdés előtt.

Ekkortájt dörgöltük a szemünkből az utolsó szem csipákat, a hűtőből kiszedtük a kaját, a mikróban megmelegítettük, közben hallgattuk a rádiót. Komplett összkomforttal érkeztünk, három sátor, egy lakókocsi, egy sátras utánfutó, két sörsátor, két hűtő, nagyképernyős tévé, áram, épp csak folyóvíz nem volt bevezetve. Túl voltunk az első masszív sörözésen, sőt, már ki is aludtuk.

Borzalmas lehet, ehhhehheheeee :)

Omm és Erika képei pedig itt láthatóak

Programajánló

prokee, 2008.07.14. 13:00

Lassan lehet készülődni. Idén is lesz Nagy Nyári Találkozó Alsóörsön, ahol a Trabantosok és Wartburgosok (meg persze egy rakás más autó) összejönnek, és autó-sör-csaj társaságában furcsa dolgokat művelnek.

Időpont: 2008. augusztus 12-17. Helyszín: Alsóörs, Európa-Kemping


Igazi hardcore autóbuzik (mint például én is, ugye :) ) kezdhetnek már augusztus 8-án is, ekkor ugyanis Balatonakaliban KGST-veterántalálkozó lesz.

 Időpont: 2008. augusztus 8-10. Helyszín: Balatonakali, Strand-Holiday kemping.

Mindkét rendezvényről bővebb információ olvasható itt.


Lassan tradícióvá válik a tavaly útjára indított blogtalálkozó. Immáron harmadszor hirdetjük meg és várunk szeretettel mindenkit, akik szeretik az autókat/motorokat/gőzpréseket/traktorokat. Három nem sok, mondhatnák, de a résztvevők létszáma növekszik, az összeröffenés mindig jó, a nevetés továbbra is gyógyít.

Ezúttal egy Balatonakali kempingben találkozunk június 13. (péntek) és 15 között, a szállás módja tetszőlegesen választható:

- sátor+jármű+2 fő/2500 Ft/nap (az ár idegenforgalmi adót tartalmaz)
- lakókocsi 5900 Ft/nap (saját ágynemű ajánlott, valamint nem árt előre lefoglalni a kemping telefonszámán)
- aki netán nem tudna ott aludni, annak a napijegy 350 forintjába kerül majd
-
a 14 éven aluli benzinvérűek beléptidíja ingyenes.

A korábbiaktól eltérően ezúttal regisztrálni nem kell, ne legyen gond a hullámzó-változó létszám. Csupán a miheztartás végett lenne jó, ha az érdeklődők jeleznék ottalvási szándékukat. Ehhez a kommentablak tökéletesen megfelel.

Kötött program, mint az már megszokott, ezúttal sincs. Ötlet szintjén felmerült a mezítlábas gyepfoci és a kosárlabda, zsírégetéshez kitűnő módszer. A többi jön magától (a legutóbbi RC-autózás azért megadta az alaphangot).

Az esetleges kérdéseket szintén ide kommenteljék, legjobb tudásunk szerint válaszolunk rá.

Köszönöm a figyelmüket. Itt találkozunk.

Jessz, jessz, jesssssz !

"Kendős néni nyerte a Totalcar pályázatát"


Márminthogy én.

Az van, hogy eléggé euforikus állapotban vagyok. Valójában soha semmit nem nyertem. Volt persze néhány sikertelen kísérletem:

- Néha lottózom, persze az esélytelenek nyugalmával, 33 év alatt összesen 3 találatom volt 3 szelvényen, időben nagyjából egyenletesen elosztva.

- Munkahelyem szlogenpályázatán (amivel egyébként az itt olvasható Fahren. Tanken. Fahren. magyar megfelelőjével neveztem) egyetlen indulóként sem sikerült nyernem.


- Amikor még fiatal voltam, és bohó, a szépemlékű Ifjúsági Magazin egyik rejtvényének megfejtését küldtem be. Dedikált Pokolgép-posztert lehetett nyerni, feltörekvő ifjú rockerként ez vonzó nyeremény volt. Láss csodát, kihúztak, nyertem, a következő számban megjelent: Prokop Gábor, Szigethalom. Egy komplett lakótelep izgult velem együtt. Kb. két hét múlva érkezett a levél, benne cetli:

Kedves Gábor !
A Pokolgép-poszterünk sajnos elfogyott, de küldtünk helyette egy dedikált Neotont !



Kösz, kidobtam...
Szóval engem is meglepett a dolog. Sőt, nem is tudtam róla, munkaidőben ugye rendes ember nem olvas Totalcart - csak ha senki sem látja :) Omm írt egy mélt, hogy gratula, én meg nem tudtam, mihez...

Kedvesem állítja, hogy az egészet ő intézte, Bálint-napi meglepetésként, pályázatostul, meg minden. Szerintem kamu :)

Mindenesetre millió köszönet mindenkinek, aki:

- szavazott (Különösen a Márton família, akik hittérítőként hintették az igét az ismerőseik körében);
- zsűrizett;
- valamilyen formában hozzájárult a videóhoz (CIX-Laca, aki a fantasztikus árokbaesős jelenetet elkapta, Tündérem, aki kamerázott, míg szövegeltem, Jim, aki főképp felelős a látványért, meg persze mindenki, aki az arcát adta);
- meg persze akik az Orr építésében, felújításában részt vettek, segítettek, mert ugye nélkülük...

Naésakkor csak ismétlésként mégegyszer a video, hátha még nem fáradtatok bele :)

Újragondoltam a lentebbi Orr-videót, és rögtön be is neveztem vele a Totalcar videopályázatára.

Ha tetszik, szavazz rám itt !


 

Ezt meg csak úgy...

prokee, 2008.01.01. 17:46
Kipróbáltam a videoszerkesztést az új géppel, úgyhogy született egy Orr 2007 Alsóörs Reloaded...


Amiért mi igazából elmentünk: Trabant-Wartburg Klub Őszi Találkozója.

Volt Trabant:














Meg volt Wartburg is !















Ebben simán el tudom képzelni Cry Baby-t, meg a brigádot !




Matrica- és élménygyűjtő:


...ez pedig nem egy mai darab, de talán aktuálisabb, mint valaha !


Jelzem mindenkinek:

2007. november 7-én (A Trabant lipcsei bemutatójának 50. évfordulóján) este 7 órakor spontán összejövetelre várunk mindenkit a Városligetben, a Közlekedési Múzeum előtti parkolóban.Gyere el, ha szeretted, szereted, utáltad, vagy utálod a Trabantokat ! Ha eddig nem volt alkalmad arra, hogy magad alkoss véleményt ezekről az autókról, gyere el, hogy most megtehesd :)

Update:

CIX-Digitcam Laca klipje:



...fotói pedig csak egy kattintásra...
Csak gyakorlásképpen: érdekel, vajon videót tudok-e beágyazni ide.
No meg persze az Orr mindig megfelel? látogatócsábító :)

Alsóörs, 2007, Orr bels? kamerás video:


Alsóörs, 2007, staffbuli:


Alsóörs, 2007, Orr vágatlan körút:

Nagykari, Orr:


Alsóörs 2007 beharangozó:


Alsóörs 2006 beharangozó:

Zwickau 2007

prokee, 2007.06.18. 20:49
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2008. 03. 10-én átmásolva a blog.hu-ra)

Ahogy ígértem...

Az utazás

A találkozó június 15-17 között volt (péntek-vasárnap), én ehhez képest előző vasárnap találtam ki, hogy ki kellene menni. Évek óta tervezgetem, de valahogy sosem jött össze. Vagy autóm, vagy pénzem, vagy időm nem volt sosem. Akik kint jártak már, ódákat zengtek az ITT-ről, láttam azt a rengeteg képet a múzeumról, úgy gondoltam, ott a helyem.

Az idei, jubileumi év külön lendületet adott, úy éreztem, ez az, amikor nekem is ott a helyem.

Gyors szervezgetésbe kezdtem hétfőn. Utánajártam, hogy a tévhittel ellentétben régi típusú, "nemkártyás" személyivel is bejárhatom az Európai Uniót, persze érvényesnek kell lennie. Az autóválasztás gyorsan ment, a 2T-n lejárt a műszaki, a 4T csomagtérajtaja még nem tökéletes (néha nem csukódik be), így maradt az egyetlen lehetőség: bármennyire is cinkes, Suzukival megyünk. Bónusz, hogy éves magyar matricája van. Előkerítettem a biztosítási zöldkártyámat, hétfőn átnéztük az autót a műhelyben (jellemző módon az ablaktörlőket kellett cserélni, más gond nem volt).

A cégtől kikölcsönöztem a GPS-t, tuti ami tuti alapon. Persze nem volt benne Nyugat-EU térkép. Újabb kör, sikerült egy pont ugyanilyenhez jutni, csak teljes térképpel.

Kiszaladtunk...

prokee, 2007.06.17. 02:54
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2008. 02. 24-én átmásolva a blog.hu-ra)

Gyors látogatást tettünk az ITT-n. Bővebb beszámoló holnap.

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 09. 02-án átmásolva a blog.hu-ra)

Ma, immár harmadik éve, a Magyarországi Bogarasok Klubjának Évzáró Találkozóján jártunk Muczán Gáborral.

2004-ben felkértek a Bogarasok, hogy az őszi találkozójuk "szóvivői" legyünk, ha úgy tetszik, műsorvezetők. Természetesen örömmel vállaltuk, minden anyagi vagy más természetű ellenszolgáltatás nélkül. Egyrészt megtisztelő a felkérés, másrészt pedig borzalmasan jó bulinak ígérkezett.

Nem csalódtunk. Annyira nem, hogy 2005-ben is, illetve idén, pontosabban ma is mi vezényeltük le a vetélkedőket, versenyeket.

Idén az itt látható plakettel köszönték meg a munkánkat, számomra - de valószínűleg MG számára is - teljesen váratlanul.

Roppant megtisztelő, iszonyúan jó érzés volt - én már csak ilyen szentimentális vagyok :)

Köszönöm, tényleg nagyon jól esett :)

Megjöttem !

prokee, 2006.08.19. 21:12
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Csók mindenkinek !

Visszaértem a szabiról. Nem akarok élménybeszámolni, másoknak meglehetősen unalmas lenne - csak pár fotó gyorsan:

Kezdődött Alsóörssel, a Nyári Találkozóval, ahol rögtön érkezés után megnyertem egy diszkrét defektet:


Nagy bánatunkban nekiestünk a háborús készleteknek...


...és vidáman szórakozva töltöttük az estét :)))


A találkozó egyébként elég jól sikerült, bár rontott az élvezeten egy kicsit a szombati tisztes mennyiségű eső...

Persze a hangulatunk nem romlott, rögtönöztünk egy Harry Potter hasonmásversenyt is :)





Szóval ezek mennek, na. Kicsit helyrerakom magam, aztán újúlt erővel bele a sűrűbe...

Alsóörs 2006

prokee, 2006.08.09. 13:14
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.24-én átmásolva a blog.hu-ra)

Akkómostan...

Gép kikapcs, szétszed, indul a becsomagolás.

Megyünk Alsóörsre, ma este már lent alszunk.

Remélem, a mai meglepően jó idő mindenkinek meghozza a bátorságot, és a tavalyinál is többen leszünk :)

Viszlát lent, a többieknek meg viszlát aug. 20 után - ui. leszek olyan pofátlan, hogy lent is maradok találkozó után Csopakon, nyaralok kicsit :)

Hangtechnika

prokee, 2006.06.10. 10:33
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

gyre inkább a Nagy Nyári Találkozó tölti ki a napjaimat. A héten például a hangtechnikával játszottam, minden este meló után fél hattól nagyjából 11-ig, éjfélig reszeltem.

A tavalyi és tavalyelőtt hangosítást joggal érték kritikák. Elöl túl hangos volt, hátul nem lehetett hallani semmit, ráadásul a kontroll-hangszórók hiánya miatt nem sikerült belőni a megfelelő hangszínt sem. Hol kevés, hol sok volt a magas, hol meg teljesen hülyén szólt.

Idén "új" technikával jelenünk meg. Többeknek ismerős lehet a régi május 1-i partykról, vagy a tavaszi-őszi találkozókról a ~30 éves BEAG technika, a vasállványra szerelt hasábhangszórókkal. Eredendően Andrássy Gábor tulajdonában volt, ám az utóbbi időben olyan szinten elhanyagolta és lelakta a cuccost, hogy a tavaszi találkozón hosszas kínlódással tudtuk csak életre lehelni. Ezért a Klub ki sem fizette a bérletet, viszont vételi ajánlatot tett a rendszerre.

Szóval, jelenleg van egy meglehetősen elhanyagolt és lelakott technikánk.

A legnagyobb problémát az jelentette, hogy mezei, nagyrészt szigeteletlen, 5.5 csúszósarukkal csatlakozik a rendszer minden eleme. Ezért hétfőn először nekiláttam a hangfalakhoz vezető kábelek javításának. Sajnos majd mindehol méteres-kétméteres szakaszonként volt kézzel sodort toldás, így az első este el is ment három kábel rendbetételére. A csatklakozásokat is megoldottam, maradt a "classic" csúszósaru, de korrekt házzal. Nagyjából azonos a megoldás a Trabant átfolyásmérő műszer csatijával.

A 11 hangfalból 10 tökéletesen működik. A 11. darab teljesen néma, ha sikerül feléleszteni, ő lesz a "kontroll-láda" a keverő mellett. Az állványok maradnak, betonbiztosnak tűnnek, mint ahogyan a hangszórók háza is. Ha egyszer atomháború törne ki, szeretnék ez idő alatt egy BEAG-hangfalban tartózkodni :)

Tegnap estére eljutottam odáig, hogy 10 hangfal, egy erősítő, illetve a keverőpult 4 csatornájából 3 már tökéletesen működik, valamint a 6-ból 5 kábel készen van. Gondoltam, ki is próbáljuk "CIX-688" Lacával. Egy egyszerű hordozható magnó-CD-ráidó-kombóval megküldtük a muzsikát, mellé egy klasszikus BEAG mikrofont, és próbaüzemet tartottunk.

Természetesen nem studió-minőség, de sokkal jobb, mint amire számítottam. Ezek után biztos, hogy ez a technika lesz lent, így a "színpad" környékén lehetünk halkabbak, hátul pedig tökéletesen hallható lesz minden. Ha a maradék két erősítőből is sikerül legalább egyet életre lehelni, akkor a hátsó hangszórókat is külön tudjuk izgatni, így kellemes szinten tudjuk tartani a zajártalmakat, mégis minden fontos infó eljut majd a hátrébb letelepülőkhöz.

Erről jut eszembe, társadalmi munkára keresek tehetséges elektroműszerész klubtagot :)))

Készül az orr...

prokee, 2006.06.04. 09:51
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

A hétvége projektje a tavalyi Nyári Találkozóról ismert Orr felélesztése volt. Aki találkozott vele, ismeri, és valszeg sokáig nem felejti. Aki nem látta, íme egy kép, hogy is festett tavaly:


(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Ez is megvolt. Sok hobbiautós találkozón jártam már, de Suzukin még nem :)

A találkozóról nem nagyon akarok véleményt írni, elképzelhető, hogy csak én nem vettem eléggé részt a programokban.

Inkább az autókról pár szót...

Beigazolódott a sejtésem, hogy a kevés komoly, sok munkával és ízléssel felépített autó mellett rengeteg igénytelen, sufnituninggal fognak virítani. Természetesen itt is érvényes volt a nagy igazság, hogy szép autó=kis arc, giccses autó=nagy arc.



Tréfás autók:









Szép autók:




Megvolt...

prokee, 2006.03.26. 15:15
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Hmmmm... Lezajlott a tavaszi party.

Döbbenetes módon nem fújt a szél, nem esett az eső, meg úgy egyáltalán, tisztességes idő volt. Látszott is, a szokásostól eltérően kint volt asszem 4 vagy 5 Tramp is...
Nemtom, hány autó volt, valahogy sosem jut el hozzám a hivatalos végeredmény, persze nem is szoktam kérdezni :)

Kiosztotttunk vagy 25-27 oklevelet (utána kellene számolnom, de nincs jelentősége), nem volt egy rossz találkozó. Persze mindig nyugisabb, öregesebb, mint mondjuk a nyáriak, vagy Nagykarácsony, Dunaújváros, hiszen ez a tavaszi ébresztő, az autóknak és gazdáiknak egyaránt.

Ja, persze, működőképes Trabant híján ismét Suzukival mentem, nagyon nem is dicsekedtem vele, még le sem mostam (nem Trabant ez, hogy suvickoljuk !). Azért fáj a szívem, nagyon hirtelen össze kellene pakolni valamelyik (mindegyik?) autót, Trabantoznom kellene már egy jót...

Az autóktól eltekintve persze jó volt látni az arcokat, akikkel sajnos legtöbbször csak így találkozom. Azt sajnálom csak, hogy ilyenkor mindig pezsegni, mozogni, tevékenykedni kell, és soha nem tudok 5 percet nyugodtan megállni csevegni... Na nem baj, nemsokára Nagykarácsony, ott semmi dolgom sem lesz, megyek csendes szemlélőnek :)))))
(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.24-én átmásolva a blog.hu-ra)

Holnap meg találkozó...
Ha jól számolom, van még nagyjából 14 óra, beleértve az alvásra, és odahaladásra számított időt... Lassan összeállnak a programok is, és asszem lassan aktuális az oklevelek kinyomtatása is :)))

Ahogy nézem, éppen esik valami esőféle, ami nem meglepő - emlékeim szerint nem volt még tavaszi vagy őszi találkozónk rossz idő nélkül. Persze még nyári is alig...

Külön kihívás lesz a Motorosfutár hangosítását éleszteni. Nem első alkalommal kell megbirkóznom azzal a bizonyos közhelyes ördöggel, amely a teknyikában bújkál, de amennyiben a nevezett patás létezik, az minden bizonnyal ebben a berendezésben lakozik.
Viszont minden más, modern, hyperfejlett technológiát felsorakoztató hardverrel szemben maximálisan érzéketlen mindenféle külső behatásra. Szerény véleményem szerint a vasállványos, páncélozott BEAG hangszóróival egy romosabb dédnagyi is pépesre zúzhatná a Volánbusz Rt komplett gépjárműállományát, beleértve a műszaki mentőkamionokat is, majd mindezek után kristálytiszta hangzással elkaraokézhatná rajta a Hajmási Péter, Hajmási Pált :)

Azért izgulok, hogy megszólal-e :)))



Ja, oklevél. Kicsit fura lesz. Fellelkesülve a nyári találkozón, Alsóörsön gyártott okleveleken, névre nyomtatott lapok lesznek. Mivel a hely és idő alkalmatlan a helyben legyártásra, mindenki kap majd egy "sajtcetli" jellegű fekete-fehér papírt (csak igényesen!), aztán a kész, névre szóló "igazit" meg postázza a klub.

Itt az alapötlet, Belfegor és Fiser jóvoltából:


Itt pedig a tervezett tavaszi oklevelek, még kategória és név nélkül:



Címkék

1.1 (3) 2007 (4) 500 (4) 50years (5) Kriebstein (2) Németország (2) Sachsen (2) Abarth (2) Ablaktörlő (2) Akrobatika (3) Alfa (3) Alkatrész (2) Alpine (2) Alsóörs (8) Anyád (3) Aranykezű (2) Arc (3) Auchan (2) Audi (2) Auto (3) Autobuzik (4) Autó (137) Autódoktor (2) Autópálya (5) Balatonakali (2) Baleset (9) Bamako (3) Baromállat (8) Beag (3) Belga (2) Belsöség (3) Belsőség (3) Benzinkút (2) Biztosítás (4) Blog (12) Bmw (9) Bontó (2) Bovito (2) Breakdance (2) Budapest (4) Buran (4) Camptourist (5) Carrera (2) Chrome (2) Chrysler (2) Commodore (3) Csernobil (3) Csomagtértető (5) Ddr (4) Drezda (2) E32 (4) E85 (4) Englishrussia (3) F*szkivan (40) Facebook (2) Farsang (2) Felújítás (8) Ferrari (4) Fiat (5) Film (5) Ford (3) Forma1 (9) Fotó (5) Félkegyelmű (2) Füsti (2) Ghia (2) Gif (2) Giulietta (2) Google (4) Haj (2) Hajtány (2) Hamilton (3) Hellókarácsony (7) Horch (3) Háború (3) Hétvége (2) Hó (3) Hülyeállat (71) Hűtő (2) Ikarus (2) Index (3) Iwiw (6) Jogosítvány (2) Jogszabály (2) Játék (3) Karmann (2) Karácsony (2) Kirándulás (4) Klub (2) Kocka (2) Komment (2) Kretén (2) Kultúra (6) Költözés (2) Könyv (4) Közlekedés (33) Lada (3) Lamborghini (3) Lancia (2) Leltár (2) Lewis (3) Link (2) Loituma (2) Lol (9) Lowtyo (3) Lánglovagok (3) M6 (3) Madonna (3) Mercedes (2) Mikulás (2) Motor (2) Motorosfutár (2) Mozi (6) Multicar (2) Munkahely (2) Mátra (2) Média (4) Napi_meló (6) Ndk (10) Nyaralás (5) Német (3) Nő (2) Oka (2) Olaszország (5) Orosz (16) Orr (24) Park (3) Parkoló (5) Party (3) Partyarcok (4) Partyfotó (4) Partyretard (3) Pc (2) Photoshop (3) Plus/4 (2) Pobjeda (2) Porsche (3) Posta (2) Poén (30) Projekt (2) Prokee (44) Prokee.hu (2) Prototípus (3) Prototípusok (3) Punk (3) Póló (2) Raikkonen (2) Recsk (2) Reklám (5) Renault (2) Retro (32) Romeo (2) Rtl (2) Rubik (2) Ruckwarts (2) Sachsenring (3) Shuttle (2) Spider (2) Splash (2) Steyr (2) Stratos (2) Suzuki (10) Swift (5) Szilánkok (3) Szovjet (3) Szovjetunió (3) Százhalombatta (8) Sírkő (2) Találkozó (17) Tank (2) Tatra (2) Tc_gyorsulás (2) Technika (63) Telefon (2) Tesco (5) Totalcar (12) Trabant (95) Traktor (2) Tramp (2) Tuning (18) Tv (2) Tél (3) Tévhitek (2) Tököl (3) Történelem (4) Tűzoltó (3) Tűzoltóság (3) Usb (2) Utazás (2) Utánfutó (3) Vasút (4) Vasúttörténeti (3) Velence (3) Vers (2) Veterán (9) Viasat3 (2) Video (14) Videopályázat (3) Villamos (2) Vizsga (2) Voyager (2) Vw (7) Vásárlás (2) Wartburg (9) Web (16) Webshop (2) Wiper (2) Zene (11) Zwickau (8) árvíz (2) érd (3) érdekes (62) űrprogram (3) űrsikló (3)